IncaTribie125 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Kupilem niedawno motocykl jak w temacie. Przyjechalem nim 10km do garazu i wszystko bylo ok. Obroty bez ssania byly troche male i czasami motor po rozgrzaniu gasl,ale znajomy mi je podregulowal,silnik chodzil rowno. W dniu wczorajszym odpalilem motocykl na ssaniu i obroty poszly do ok 4000.. wyregulowalem sruba na ok 2000 i jak silnik sie nagrzal to wylaczylem.ssanie ale motor zgasl. Po odpaleniu bez.ssania zaskakuje od razu ale od razu tez wkreca sie na oo 6000 obrotow i tak samo wlaczajac go na ssaniu. Bez ssania wchodzi tak wysoko po czym po chwili obroty spadaja i motor gasnie.. zauwazylem,ze powyzej wajchy ssania wychodzi wezyk o dl ok 30 cm,ktory nigdzie nie jest przymocowany i normalnie wisi. Nie widze gdzie on byl pierwotnie umocowany. Czy to jest przyczyna? wezyk wychodzi chyba z gaznika. Po poludniu postaram sie wrzucic zdjecie. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Kradnie Ci lewe powietrze przez wężyk. Zatkaj go i sprawdź jak silnik pracuje a potem znajdź dla niego wlaściwe miejsce i zabezpiecz przed ponownym zsunięciem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Nie jest to czasem wężyk do pociśnieniowego kranika paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IncaTribie125 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Dodam,ze zadnych wyciekow nie mam. No wlasnie nie widziem zadnego miejsca do ktorego moglby wezyk pasowac. Wroce z pracy to postaram sie wrzucic zdjecie bo zrobilem wczoraj a motocykl odwiedze dopiero w piatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Przez podciśnieniowe sterowanie kranika nic nie będzie wyciekało . Będzie tylko zasysać "lewe" powietrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IncaTribie125 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Hmm.. Nigdzie ten wężyk nie pasuje. Zatykanie go nic nie daje, dalej są b. wysokie obroty. W ogóle motocykl teraz po odpaleniu wchodzi na obroty jak pisałem wcześniej ale po którymś uruchomieniu był na stabilnych obrotach a po dodaniu lekko gazu od razu obroty szły do 6000. Linka niby działa ok bo manetka chodzi normalnie, nie ma żadnych zacięć.Silnik chodził chwilami normalnie na ssaniu a dając wajchę w dół, żeby ssanie wyłączyć nagle obroty silnika szły ostro w górę a na ponownym odpaleniu bez ssania, silnik zaskakuje i ponownie dochodzi do 6000.Dodaję zdjęcie tego wężyka.Spróbuję następny raz nagrać filmik z "pracy" silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 ten zaznaczony na zdjeciu to przelewowy. sprawdź wężyk podciśnieniowy który wychodzi z króćca. prawdopodobnie idzie do kranika lub steruje zaworem spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.