cuando123 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Witam serdecznie. Mam taki otóż problem z Kawasaki KMX 125, że gdy go umyję, obleję wodą itp. (jak zwał, tak zwał) to potem mam duży problem z odpaleniem motoru. Przykładowo ostatnio umyłem go myjnią pod ciśnieniem i później chciałem pojeździć (po jakiś 3 godzinach od mycia) to kopałem go z 10 minut i tylko raz w tym czasie zaskoczył i od razu zgasł. Wziąłem więc wyjąłem gaźnik, mówię może jakiś syf podszedł czy co ale nie, przeczyściłem i dalej nie chciał chodzić. W końcu z kolegą na zapych go zmęczyliśmy to po jakiś 500 metrach odpalił, a jak już odpalił to przerywał na wysokich obrotach, wkręcał się na 7tyś i go odcinało i takie dziwne przerwy łapał, więc wsiadłem na niego przepaliłem go trochę, pochodził jeszcze z 5 minut na wolnych i już wszystko było okej. Tego samego dnia jak jeździłem po śniegu znowu mi zaczął przerywać, aż zgasł więc kopnąłem go parę razy i zaskoczył i już wtedy chodził dobrze. Później po powrocie do domu znowu go troszkę obmyłem w celu sprawdzenia czy to może wina wody i normalnie jakbym trafił. Znowu nie chciał zapalić, a jak w końcu zaskoczył po kilku minutach kopania to przerywał i gasł i tak przez pewien czas i dalej chodził dobrze.Filtr powietrza czysty jest, nie łapie lewego powietrza ani nic, króciec gaźnika i te przewody wszystkie są całe, motor kupiłem 2 tygodnie temu, jest on 97 rok, zrobiliśmy mu z ojcem przegląd elektryki, powymienialiśmy wężyki, miał remont (tłok, tuleja) podobno w maju zeszłego roku. Jak suchy to pali od kopa góra dwóch. A jak wody dostanie to gdzieś jakieś zwarcie się robi i mu zapłon coś odcina czy co - nie mam pojęcia ale takie jest moje podejrzenie bo wszystko wydaje się być okej, może jakiś czujnik ? Proszę o pomoc i sugestie co z tym fantem zrobić. Z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zapal go w ciemnym garażu i obserwuj przewód zapłonowy oraz fajkę. Jak nie widać błysków to na zapalonym silniku psiknij wodą na przewód i fajkę. Jak błyska to masz odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.