cuando123 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Witam serdecznie. Mam taki otóż problem z Kawasaki KMX 125, że gdy go umyję, obleję wodą itp. (jak zwał, tak zwał) to potem mam duży problem z odpaleniem motoru. Przykładowo ostatnio umyłem go myjnią pod ciśnieniem i później chciałem pojeździć (po jakiś 3 godzinach od mycia) to kopałem go z 10 minut i tylko raz w tym czasie zaskoczył i od razu zgasł. Wziąłem więc wyjąłem gaźnik, mówię może jakiś syf podszedł czy co ale nie, przeczyściłem i dalej nie chciał chodzić. W końcu z kolegą na zapych go zmęczyliśmy to po jakiś 500 metrach odpalił, a jak już odpalił to przerywał na wysokich obrotach, wkręcał się na 7tyś i go odcinało i takie dziwne przerwy łapał, więc wsiadłem na niego przepaliłem go trochę, pochodził jeszcze z 5 minut na wolnych i już wszystko było okej. Tego samego dnia jak jeździłem po śniegu znowu mi zaczął przerywać, aż zgasł więc kopnąłem go parę razy i zaskoczył i już wtedy chodził dobrze. Później po powrocie do domu znowu go troszkę obmyłem w celu sprawdzenia czy to może wina wody i normalnie jakbym trafił. Znowu nie chciał zapalić, a jak w końcu zaskoczył po kilku minutach kopania to przerywał i gasł i tak przez pewien czas i dalej chodził dobrze.Filtr powietrza czysty jest, nie łapie lewego powietrza ani nic, króciec gaźnika i te przewody wszystkie są całe, motor kupiłem 2 tygodnie temu, jest on 97 rok, zrobiliśmy mu z ojcem przegląd elektryki, powymienialiśmy wężyki, miał remont (tłok, tuleja) podobno w maju zeszłego roku. Jak suchy to pali od kopa góra dwóch. A jak wody dostanie to gdzieś jakieś zwarcie się robi i mu zapłon coś odcina czy co - nie mam pojęcia ale takie jest moje podejrzenie bo wszystko wydaje się być okej, może jakiś czujnik ? Proszę o pomoc i sugestie co z tym fantem zrobić. Z góry dzięki i pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Zapal go w ciemnym garażu i obserwuj przewód zapłonowy oraz fajkę. Jak nie widać błysków to na zapalonym silniku psiknij wodą na przewód i fajkę. Jak błyska to masz odpowiedź. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.