barteck_street Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam, kupiłem standardowe diodowe kierunkowskazy. Jako, że Triumph ma inne konektory przewodów niż standardowe, to dostosowałem moje akcesoryjne kierunki. Po podłączeniu kierunki świecą, ale nie migają. Ponadto słychać głośny brzęk gdy są włączone. Jak to rozwiązać? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 A zmieniłeś przerywacz? Pewnie masz przerywacz do żarówek, nie do ledów. Musisz mieć przerywacz do ledów, albo kombinować z opornikami przy każdym z migaczy, ale to jest bez sensu, bo po to się montuje ledy żeby mniej żarły, a oporniki są po to by spowodować pobór prądu jak żarówka.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 zmien przerywac dostosowany do diodowch zarowek Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 zmien przerywac dostosowany do diodowch zarowek To najlepsze rozwiązanie i w sumie już niedrogie. Oporniki powodują duże spadki napięć co wpływa na jasność świecenia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 A zmieniłeś przerywacz? Pewnie masz przerywacz do żarówek, nie do ledów. Musisz mieć przerywacz do ledów, albo kombinować z opornikami przy każdym z migaczy, ale to jest bez sensu, bo po to się montuje ledy żeby mniej żarły, a oporniki są po to by spowodować pobór prądu jak żarówka....Raczej jest to kwestia tuningu optycznego, pobor prądu mimo ,ze ledy biora duzo mniej od standardowych zarowek jest i tak marginalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 z przodu 20W, z tyłu 20W i masz 40W na mignięcie.... marginalny? może... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 4 nigdy od razy nie wlaczasz tylko 2 (wiekszosc moto nie ma awaryjnych).Zreszta instalacje byly zaprojektowamne pod zarowki, wiec w czym problem ?Korzysci z tytulu mniejszego poboru pradu w przypadku kierunkow diodowych, nie maja zbyt duzego znaczenia, choc zawsze jest to in plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Na elektryce nie znam się w ogóle. A gdzie mniej więcej znajdę przerywacz? Jest jeden czy więcej? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jeden.Na wylaczonym silniku wlacz kierunek i sluchaj uwaznie, slychac wyraznie jak pracuje,wiec go namierzysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 No teraz (jak masz ledy) to nie usłyszysz. :D spójrz na schemat. Często są pod czachą lampy, albo pod kanapą. Nico, normalna żarówka do migacza to jest 20W... więc DWIE żarówki działające to 40W..... ;)Awaryjne biorą 80W..... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jest jeden, ale gdzie? Pewnie gdzieś pod siedzeniem. Łatwiej Ci będzie szukać jak już kupisz przerywacz dedykowany do Triumpha. Wtedy zdejmiesz siodło i poszukasz podobnego elementu ;) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ok, przerywacz zlokalizowany(pod siedzeniem). Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek157 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Pozwole podłączyć sie do temat, zakładam instalacje elektryczną do yamahy wr 400 i swiatła działają juz super lecz problem mam z migaczami, kupiłem LED przód i tył + przerywacz led i gdy mam instalacje podłączoną z akumulatora samochodowego to migają ładnie lecz gdy odpale motor i prąd pobieram z motocykla to odziwo nie działają ( lekko jarzy tył), chodzi o to ze nie mam akumulatora w motocyklu i prąd ktory idzie na przerywacz jest zmienny ale czy jest jakiś sposób zeby to zadziałało ew jakiś mostek ktory da +/- ? Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 yy a masz tam w ogole regulator napiecia ? regulator prostuje prad , mozna jeszcze pomoc mu kondensatorem . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Regulator prostuje napięcie bo jest w nim mostek Gretza. W Twoim przypadku może być problem bo masz 12v zmiennego a wyprostowane napięcie mocno spada i aby uzyskać 12v zmiennego trzeba przynajmnie 20v zmiennego. Może zapodaj schemat instalacji swojego motonga poproszę to coś wydumamy. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.