Brzoz3k Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 W mm czy calach? Czy to grubość okładzin? Bo 0,5 mm to cholernie cienkie, więcej na sama metalowa część tarczy. czym mierzyleś te swoje tarcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlet9898 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Grubość okładzin u. Mnie. To 0,2-0,3 mm a w serwisowe min 0,2 Max 0,5 mm. Suwmiafka mierzylem;) Jak bd na kompie to zerkniesz dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) tarcze w wieku przedemerytalnymzmierz jeszcze sprężyny ale prawdopodobnie również będą do wymiany Edytowane 10 Stycznia 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Na 121 stronie są podane grubości tarcz. Standard,to 3 mm,a limit,to 2.9 mm. Na 122 podane są limity luzu tarcz w koszu, skrzywień przekładek i długości sprężyn.Grubość okładzin u. Mnie. To 0,2-0,3 mm a w serwisowe min 0,2 Max 0,5 mm. Suwmiafka mierzylem;) Po tym co tu napisałeś, radzę abyś oddał moto do kogoś kto się zna,bo źle wykonałeś pomiar,a trzeba będzie jeszcze skręcić to do "kupy" i możesz mieć z tym większy problem Na dodatek serwisówka jest do Huski z 2011 roku. Masz w tym samym roczniku ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlet9898 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Poprostu szybko szukałem i nie dopatrzyłem sie co od czego, dziś sobie przejrzę i bd wiedział co i jak a jeśli umiałem rozebrać to i złożyć nie będzie wiekszego problemu. pomiar wymierzyłem dobrze i o tym wiem.;) a że każda tarcza ma inny pomiar to już nie do mnie pretensję. I na ten dodatek dodam ze bezczynnie cały dzień bym nie szukał serwisówki od innego rocznika.;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zmierz jeszcze raz dokładnie :). Koledzy dobrze mówią- tarcze się kończą i to jest najprawdopodobniejsza przyczyna źle działającego sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 niech ci ktoś zmierzy te tarcze prawidłowo bo nie chce mi się wierzyć że któraś może faktycznie mieć 0.5mm :D weź od kogoś suwmiarkę elektroniczną , ja też na początku nie ogarniałem zwykłej :D 0.2mm to jest chłopie listek od szczelinomierza przecież to by się zmieliło przy pierwszym podaniu obciążenia , nawet komarek czy ogar miały grubsze.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.