mateusz786 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Mam jeszcze pytanie, ponieważ zrobiłem na nowym tłoku około 5 km i silnik bardzo szybko się zagrzewał więc go gasiłem. Dla kontroli sprawdziłem stan oleju i luzy zaworowe i podczas obracania wałem zauważyłem że silnik obraca się z lekkim oporem. Na starym tłoku obracał się dużo lżej. Czy to normalne, czy raczej jest coś nie tak ? Pyam ponieważ nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z docieraniem silnika. Dodam, że obracałem silnikiem bez świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Z tym grzaniem to już chyba tak jest. Na ile ustawiłeś luzy na zaworach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 luzy ustawiłem 0.07mm ssący, a wydech 0,10mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 To trochę mało. Serwisuwka podaje w calach 0,05 i 0,06 to jest ok 0,12 i 0,14 wydech. Spaliny mogą niewylatywac do końca i się grzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ok. Jutro zwiększe trochę luz. A dlaczego ten silnik się obraca z takim oporem to normalne ? I podczas jazdy zauważyłem, że nie ma takiej mocy jak kiedyś. Na ostatnim biegu nie chce już przyśpieszać. Znajomy mechanik powiedział mi, że musze spokojne dotrzeć i wtedy będzie wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Trudno mi powiedzieć, może coś za mocno spasowane? Nie znam tego silnika, wpadł mi przypadkowo w łapy i zastsnawiam się co z niego zrobić. Problem w tym, że nie mogę nigdzie do niego znaleźć serwisuwki . Faktem jest, że ma dość sporą moc. Warto by było sprawdzić ciśnienie przed i po remoncie. Niestety, nie wiem tez jakie jest prawidłowe dla tego silnika. Może Piotr Dudek coś podpowie, bo on chyba zna dobrze tego chinczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Jedynie tłok z cylindrem bo sprawdzałem to tłok na sforzniu chodził lekko na korbowodzie też bez zadnych oporów. spróbuje powoli docierać zobaczymy co się będzie działo. A co do serwisówki to wyżej podałem link tam są jakieś informacje z serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ok. to zdaj relację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 przeskoczyłeś na tłoku 25setek i się zastanawiasz że ciężko się wał kręci ?do tego nie wiadomo co z korbą i łożyskami na wale Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Rozumiem że to przez to że tłok jest ciaśniej spasowany. Tylko chodzi mi o to czy to się dotrze, czy może lepiej zmienić na stary tłok puki nie jest za pózno ? No ale w końcu ten nowy tłok jest do loncina 200 więc powinien chyba być dobry. Co do luzu zaworowego to zwiększyłem go do 0.12 i 0.14 i jest tak samo nawet zwiększałem do 0.15 i 0.20 i nic to nie zmieniło, dalej się szybko grzeje. Więc wróciłem do wartości 0.12 i 0.14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zobacz jak wygląda świeca,bo możesz mieć gaźnik do regulacji. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Sprawdziłem świece. Wygląda bardzo dobrze. Ma kolor jasno brązowy (kawa z mlekiem) przerwa na świecy ustawiona 0.7 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Z czego wnioskujesz że się grzeje? Mierzyłeś mu temperaturę oleju czy co? Rozgrzałeś wydech do czerwoności? Jak wsadziłeś niższy tłok to będzie miał niższe ciśnienie sprężania => niższa moc. Mierzyłeś stary i nowy tłok od sworznia do płaszcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ze się grzeje wnioskuje po tym że kolanko przy wylocie z głowicy robiło się czerwone więc od razu zgasiłem silnik. Wsadzałem nowy i stary tłok w jeden sworzeń, mierzyłem od sworznia do denka tłoka i nowy jest ok. 0,5mm niższy. Wiem że jest trochę niższe ciśnienie ale za to kompresja o ile wzrosła przez to że jest szerszy od starego. Na razie nie jeżdżę bo boję się żeby nie zatrzeć :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wkręć nową świecę i przejedź się. Jeśli kolanko robi się czerwone,to znaczy że masz źle wyregulowany gaźnik. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.