Skocz do zawartości

połamana część. Loncin 200


mateusz786
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze pytanie, ponieważ zrobiłem na nowym tłoku około 5 km i silnik bardzo szybko się zagrzewał więc go gasiłem. Dla kontroli sprawdziłem stan oleju i luzy zaworowe i podczas obracania wałem zauważyłem że silnik obraca się z lekkim oporem. Na starym tłoku obracał się dużo lżej. Czy to normalne, czy raczej jest coś nie tak ? Pyam ponieważ nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z docieraniem silnika. Dodam, że obracałem silnikiem bez świecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jutro zwiększe trochę luz. A dlaczego ten silnik się obraca z takim oporem to normalne ? I podczas jazdy zauważyłem, że nie ma takiej mocy jak kiedyś. Na ostatnim biegu nie chce już przyśpieszać. Znajomy mechanik powiedział mi, że musze spokojne dotrzeć i wtedy będzie wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi powiedzieć, może coś za mocno spasowane? Nie znam tego silnika, wpadł mi przypadkowo w łapy i zastsnawiam się co z niego zrobić. Problem w tym, że nie mogę nigdzie do niego znaleźć serwisuwki . Faktem jest, że ma dość sporą moc. Warto by było sprawdzić ciśnienie przed i po remoncie. Niestety, nie wiem tez jakie jest prawidłowe dla tego silnika. Może Piotr Dudek coś podpowie, bo on chyba zna dobrze tego chinczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie tłok z cylindrem bo sprawdzałem to tłok na sforzniu chodził lekko na korbowodzie też bez zadnych oporów. spróbuje powoli docierać zobaczymy co się będzie działo. A co do serwisówki to wyżej podałem link tam są jakieś informacje z serwisówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że to przez to że tłok jest ciaśniej spasowany. Tylko chodzi mi o to czy to się dotrze, czy może lepiej zmienić na stary tłok puki nie jest za pózno ? No ale w końcu ten nowy tłok jest do loncina 200 więc powinien chyba być dobry. Co do luzu zaworowego to zwiększyłem go do 0.12 i 0.14 i jest tak samo nawet zwiększałem do 0.15 i 0.20 i nic to nie zmieniło, dalej się szybko grzeje. Więc wróciłem do wartości 0.12 i 0.14.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czego wnioskujesz że się grzeje? Mierzyłeś mu temperaturę oleju czy co? Rozgrzałeś wydech do czerwoności? Jak wsadziłeś niższy tłok to będzie miał niższe ciśnienie sprężania => niższa moc. Mierzyłeś stary i nowy tłok od sworznia do płaszcza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze się grzeje wnioskuje po tym że kolanko przy wylocie z głowicy robiło się czerwone więc od razu zgasiłem silnik. Wsadzałem nowy i stary tłok w jeden sworzeń, mierzyłem od sworznia do denka tłoka i nowy jest ok. 0,5mm niższy. Wiem że jest trochę niższe ciśnienie ale za to kompresja o ile wzrosła przez to że jest szerszy od starego. Na razie nie jeżdżę bo boję się żeby nie zatrzeć :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...