ventura Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Orientuje się ktoś jaki jest koszt chromowania kierownicy? Nowa kosztuje 100 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Chromowanie takie porządne więcej Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Zadzwoniłem do firmy Galux odnośnie kierownicy. Cena od 80 do 160 zł za tą usługę. Tak że już kupiona druga a tą może kiedyś odświerzę.To lecimy dalej z tematem. Szukałem wątku odnośnie gaźnika. Ludzie pytali, szukali,drążyli czym by tu zastąpić fabryczny i jakoś nic konkretnego nie wynalazłem. Rozważam dwie opcje gaźnika. Mz 150 i 250. Ten pierwszy ma identyczną średnicę 24mm a drugi 30. Z mocowaniemnie nie będzie większego problemu, coś się wymyśli żeby w oczy nie koliło. Ale który się lepiej sprawdzi? Ten od 150 nie ma regulacji wolnych obrotów, chyba. Za to w 250 jest już dużo lepiej. Można wyszukać pomiędzy wersjami N1 najstarsze do N3 z ustawionymi fabrycznie wolnymi obrotami. Ale jako że to będzie przeszczep to wolę tą śrubę jednak posiadać. Więc pewnie padnie na ten N2. Ma ktoś jakieś przygody z takimi przeróbkami? Dodam że chodzi mi głównie o niezawodność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 regeneruj oryginalny gaźnik, ewentualnie coś z japoni 24 mmm Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Można wyszukać pomiędzy wersjami N1 najstarsze do N3 z ustawionymi fabrycznie wolnymi obrotami. Ale jako że to będzie przeszczep to wolę tą śrubę jednak posiadać. Więc pewnie padnie na ten N2. Ma ktoś jakieś przygody z takimi przeróbkami? Dodam że chodzi mi głównie o niezawodność. Te gaźniki mają fabrycznie zaślepioną regulację składu mieszanki. Chyba to miałeś na myśli :)Weź dostań teraz oryginalną iglicę do 30N3-1, albo w ogóle do innego oryginała. Zobacz sobie jakie miałem przejścia z iglicami http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/169039-etz-251-iglica/Dzisiaj składałem kartery do Pegaza 700, oni nawet już uszczelki papierowe sprzedają nie wymiarowe. A tak na marginesie to mam w nim skrzywiony wał, no cóż taki kupiłem silnik z demobilu do remontu, ale żeby wał był krzywy, załamka :( Edytowane 14 Lutego 2015 przez shalashaska Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Mi ten silnik dobrze sie sprawował na gazniku jikov z jawy ts 350, lepiej niz na orginalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Te gaźniki mają fabrycznie zaślepioną regulację składu mieszanki. Chyba to miałeś na myśli :)Weź dostań teraz oryginalną iglicę do 30N3-1, albo w ogóle do innego oryginała. Zobacz sobie jakie miałem przejścia z iglicami http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/169039-etz-251-iglica/Dzisiaj składałem kartery do Pegaza 700, oni nawet już uszczelki papierowe sprzedają nie wymiarowe. A tak na marginesie to mam w nim skrzywiony wał, no cóż taki kupiłem silnik z demobilu do remontu, ale żeby wał był krzywy, załamka :(Nigdy nie dłubałem w tej zaślepce. Czyli jest tam śruba do ustawiania?Co do wału to wysyłaj do Iławy. Pan Lubiński na pewno sobie z nim poradzi. Czopy wymienia na nowe, centruje i można latać. Ja swój właśnie odebrałem. Mi ten silnik dobrze sie sprawował na gazniku jikov z jawy ts 350, lepiej niz na orginalnym.A jak rozwiązałeś sprawę ssania? Widziałem gdzieś te gaźniki z ssaniem na lince. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Ze ssaniem nic nie kombinowałem,tyle ze ja ten silnik miałem w WSK.U ciebie faktycznie to moze byc problem bo w M11 masz zasłonięty caly gaznik.Ale wielkiego problemu z przerobieniem na linke by pewnie nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Coś takiego wynalazłem. A ten od jakiego modelu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Mi chodziło o taki http://allegro.pl/nowy-gaznik-jawa-ts-350-cz-mz-ts-250-jikov-i5017133209.htmltakiego jak pokazałeś nie testowalem,ale napewno bedzie łatwiej go zamocowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 CZ350 . Takie w rusku miałem . a3e68ece3f020fd3.jpg A ten od jakiego modelu jest? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Nigdy nie dłubałem w tej zaślepce. Czyli jest tam śruba do ustawiania?Co do wału to wysyłaj do Iławy. Pan Lubiński na pewno sobie z nim poradzi. Czopy wymienia na nowe, centruje i można latać. Ja swój właśnie odebrałem. Po tylu latach nic tam nie ruszałem, świeca ma taki kolor jaki ma mieć więc rozumiesz. Ogólnie to szukaj gaźnika używki i bedziesz zadowolony. Można prosić jakiś namiar do tej Iławy? Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Regeneracja wałów, szlifowanie cylindrów - Henryk Lubiński - Iława telefon: 504-638-665 Adres: ul. Rolna 22, 14-200 Iława Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 W poszukiwaniu klamotów napatoczyłem się na rarytas bo chyba nikt inny tego nie sprzedaje. Obejmy hamulca i sprzęgła. Wyjdzie taniej niż chromowanie. Może komuś się przyda namiar.http://www.motorstore.pl/motocykle-zabytkowe/1449-OBEJMY-MOCO-KLAMEK-KIEROWNICY-CHROM-KOMPLET-SHL-05947.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Dziś trochę poskładałem. Góra malowana proszkowo, dolna szklanka z nierdzewki, środek nowe uszczelniacze i olej. Amor można praktycznie całkowicie zreanimować Śruby amorów również z nierdzewki. Półka malowana, śruby z nierdzewki, mocownie kierownicy polerowane. Kierownica nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.