Zielok TS 50 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Siemka mam problem i liczę na podpowiedzi co z nim zrobić ;czyli tak : mam motorek dokładnie peugeot xps z silnik am6. Jest zrobiony na crossa, ostatnio jeździłem i dodałem zamało oleju do paliwa (sthil) bo nie miałem więcej (bida xd).I jak mu dałem w pizde 14 tysięcy to zaczą strzelać z tłumnika takie pupupu i tracił moc dałem gazu buuuuuu, na 1 ledwo co idzie jechać ja na luz sie wrzuci to sam nie trzyma obrotów. Wcześniej było wszystko ok zapindalał! Jest w nim cylinder 90ccm z allegro za 250zł.. (malinka). Do tej pory super sie sprawował, latała ziemia :D . Co mam teraz zrobić szlif czy nowy cylek? I jak już jestem przy tym to jak mam już rozebrany ten stary cyl można go troche w domowych warunkach stiuningować? Słyszałem coś o polerce i powiększaniu kanałów, robienia dziur w tłokach itp.Thx za odpowiedź. LwG!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Jak słyszałeś, a nie wiesz jak to daruj sobie przeróbki. Jak masz w tym cyklu nicasil to pozamiatane- pokaż zdjęcie cylindra. Jak jest tuleja to szlif i dobranie tłoka. Pokaż zdjęcia, ocenimy szkody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Cytując ciebie "robisz jakieś gówno". Z podejściem, nie dolałem oleju ale dałem w pizde na 14k rpm będą wiecznie kłopoty, wstyd w ogóle się przyznawać do takich rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 taa, cylinder za 250zł to napewno ma nicasil ....oby tylko cylek był zatarty psta opona z przodu to jakieś nieporozumienie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Enduromaster, mam pytanie: dlaczego producenci zaczeli stosować nicasil zamiast żeliwa? Edytowane 16 Grudnia 2014 przez Brzoz3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Enduromaster, mam pytanie: dlaczego producenci zaczeli stosować nicasil zamiast żeliwa?Z tego samego co producenci pralek zamiast skręcanych bębnów klejone,Kasa kolego, kasa. Z regeneracji nie ma kasy dla producenta. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 I cylek z nicasilem powinien być tańszy. Za Wikipedia, 12 razy tańsze wykonanie :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 są tanie i dobre, w dobrym wymieniasz tłoki po selekecji i jeździsz, w tanim zastanawiasz się czy nie lepiej tuleje wstawić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.