Skocz do zawartości

Bandit 600


MZ ETZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Hm... kupiłes go coś koło marca/ kwietnia?

Coś mi chodzi po głowie, że byłeś przede mną- chyba dzień albo dwa się po niego spóźniłem.

"Zanabylismy" wtedy 2003 S srebrną, która jest do teraz.

Przy tym chyba kręciłem nosem na brak właśnie owiewki. Teraz nie pamiętam, bo przeglądnąłem tego szajsu jeszcze trochę w międzyczasie zanim trafiłem na ten obecny.

Generalnie dobrze się złożyło, bo każdy ma to czego szukał.

GRATULUJĘ.

Widzę ze miałem nosa celując w ten sprzęt... jeśli to ten. :)

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... aaa lasia moja ujeżdza.

Sprzet "przedharleyowy"... ;)

Ale fajny jest... sam czasami biore zeby się powkurwiac, bo słaby trochę. :biggrin:

Fajnie się lata na hopach... :biggrin:

Ma trochę takich fabrycznych niedoróbek dosłownie- idiotycznych nawet, ale generalnie spoko.

 

Trochę szukaliśmy tego "cuda", przy okazji dowiedziałem się na tym sprzecie co są warte serwisy.

Dwa dni mi zajęło doprowadzenie maszyny do normalnego stanu- czyli, aby przestała pracowac na 2 gary. A był ponoć po generalnym przeglądzie przed sezonem... he, he ku*wa- akurat... :cool:

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A choćby włącznik/czujnik luzu lub mocowanie tylnej końcówki błotnika na takich gównianych plastikowych kołeczkach, albo słabe mocowanie kierunków.

Słabo zrobione mocowanie klosza tylnego i jeszcze kilka gówienek bym znalazł po tych paru godzinach ślęczenia przy nim.

 

W ogóle sprzęt trochę bublowato wykończony... czuć konstrukcyjny minimalizm i filigranowość.

To sześćsetka więc o momencie nie gadajmy...

 

"no ale po to jest wersja 1200" - hm... to motorek do nauki, po tej szesćsetce bedzie już coś docelowego dla niej. Albo Trampek, albo Hondka z serii CB, byc może Intruder lub HD Sportster. Zalezy który kierunek obierze - styl moto mam na mysli. Wersji 1200 nie biorę pod uwagę w ogóle. :wink:

Teraz zima jest, potem następny sezon, a ja już widze ogłoszenie na Allegro z tym motorkiem... dwa, trzy sezony i starczy... ;)

Za pare tygodni "zabafka" ląduje u mnie na warsztaciku w celu przygotowania do sezonu- poznamy się bliżej wtedy, bo parę rzeczy trzeba zrobić...

chocby ustawić skład na gaźnikach, synchro, rozrządzik sprawdzić, popracować nad wysokością siodła, bo koza straszna i inne duperele. ;)

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...