blady2111 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, Jestem nowy na forum ale z moja motorynką walczę juz od kilku dni. Mianowicie wyczyściłem gaźniki i chciałem zrobic synchro ale nie mam pewności gdzie się podpiąć wakuometrem ( domowym ) . Oczywiście zacząłem od serwisówki ale zdjęcia są kiepskie i nic nie widać. Proszę wobec tego o pomoc, może ktoś bawił się już CBFką. :) link do zdjęć gaźników : https://drive.google.com/folderview?id=0BySZ7NodSrtQUngtbDRHNVl3eVE&usp=sharing Poniżej rozpiska przewodów które staram się namierzyć i podpiać do wakuometra ( proszę o ewentualną korektę ) : 4- Przyjmijmy ze gaźnik nr 4 to ten z króćcem z kapturkiem. ( zdjecie 17, 19 )3- To ta rurka ze zdjęcia numer 1 lub 19 która biegnie obok niebieskiej śrubki ? 2 - Rurka z kranika, zaworu przy baku ( zdjecie numer 19 ) miedzy gaznikami 1 i 2. 1 - Nie mogę namierzyć rurki która biegnie obok ssania ? czy butelkę z benzyną podpinam pod ten drugi wąż co biegnie z baku obok kranika/zaworu do gaźników ?Czy dotykać w góle te śruby pod gaźnikami od składu mieszanki i wykręcić je wg serwisówki i dopiero synchronizowac czy nie dotykac ich ?Synchro bede robił domowym wakuometrem, i czy mogę się wpiąć najpierw pod gaźniki np. 4,3 - wyregulować je a potem analogicznie 2-1 i ale na koncu nie wiem który z którym, czy nie kombinować i podłączyć od razu 4 sztuki ? Z góry dziękuje za wskazówki i pozdrawiam. Edytowane 5 Grudnia 2014 przez blady2111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Aby synchronizacja była poprawna trzeba zacząć od sprawdzenia luzów zaworowych.Skład mieszanki ustawisz po synchro. Dodam,że ja za każdym razem przed synchro wymieniam filtr powietrza,mimo że ma np 2000 km najechane Podłącz waku pod pierwszą parę gaźników (1 i 2),później pod następną parę (3 i 4) a na koniec zsynchronizuj obie pary (np 2 i 3 lub 1 i 4) Nie miałem okazji synchronizowania CBF-ki,ale zasada jest ta sama dla wszystkich czterocylindrowych rzędówek. Zdjęcia jakie wrzuciłeś są za małe, abym mógł się przyjrzeć dokładniej w które miejsce podpiąć waku Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 ...Skład mieszanki ustawisz po synchro. ... Regulacja składu mieszanki może wpłynąć na rozjechanie się synchronizacji. Dlatego lepiej to zrobić przed. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 O tu gdzie ten gumowy cycek i wężyki do wpięcia wakuometrów .Metodę wyjaśnił dzikowski. Synchro robisz na samym końcu . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.