Skocz do zawartości

blady2111

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBF 600s
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    S-C

Osiągnięcia blady2111

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Jestem nowy na forum ale z moja motorynką walczę juz od kilku dni. Mianowicie wyczyściłem gaźniki i chciałem zrobic synchro ale nie mam pewności gdzie się podpiąć wakuometrem ( domowym ) . Oczywiście zacząłem od serwisówki ale zdjęcia są kiepskie i nic nie widać. Proszę wobec tego o pomoc, może ktoś bawił się już CBFką. :) link do zdjęć gaźników : https://drive.google.com/folderview?id=0BySZ7NodSrtQUngtbDRHNVl3eVE&usp=sharing Poniżej rozpiska przewodów które staram się namierzyć i podpiać do wakuometra ( proszę o ewentualną korektę ) : 4- Przyjmijmy ze gaźnik nr 4 to ten z króćcem z kapturkiem. ( zdjecie 17, 19 ) 3- To ta rurka ze zdjęcia numer 1 lub 19 która biegnie obok niebieskiej śrubki ? 2 - Rurka z kranika, zaworu przy baku ( zdjecie numer 19 ) miedzy gaznikami 1 i 2. 1 - Nie mogę namierzyć rurki która biegnie obok ssania ? czy butelkę z benzyną podpinam pod ten drugi wąż co biegnie z baku obok kranika/zaworu do gaźników ? Czy dotykać w góle te śruby pod gaźnikami od składu mieszanki i wykręcić je wg serwisówki i dopiero synchronizowac czy nie dotykac ich ? Synchro bede robił domowym wakuometrem, i czy mogę się wpiąć najpierw pod gaźniki np. 4,3 - wyregulować je a potem analogicznie 2-1 i ale na koncu nie wiem który z którym, czy nie kombinować i podłączyć od razu 4 sztuki ? Z góry dziękuje za wskazówki i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...