belkocik Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Witam mam yamahe 125 i nie chce odpalić. Wcześniej paliła ale trwało to 1-3 minut cały czas kręciłem rozrusznikiem (kopnika nie ma). Gdy ja odpalalem to musiała złapać obroty i pózniej musiałem trochę pogazowac i z wydechu wylatywalo duzo białego dymu. Teraz jak chce odpalić to nie odpala (iskra jest) ale zalewa świece jak długo kręcę. ( zawsze daje na ssanie jak odpalam) co jest nie tak ? I tak przy okazji jak ładować akumulator żelowy normalnym prostownikiem ? Jaki dać prąd ładowania i napięcie. Pojemność 5Ah Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 13 Listopada 2014 przez belkocik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Ile voltów ma aku ?Może już zdycha .... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belkocik Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 12 v chyba bo jestem w sql i nie pamietam :d części w silniku były wymieniane. Wujek dal 200 funtów w Anglii zeby zrobili przy silniku Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 a ja bym zasugerował że to uszczelka pod głowicą przepuszcza płyn do komory spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Co do ewentualnego przecieku płynu chłodniczego można zrobić np. tak. Jeżeli faktycznie czynnik chłodzący dostaje się do komory spalania, a nawet do skrzyni korbowej, to po wykręceniu zalanej/mokrej świecy zapłonowej dotknij językiem elektrod. I teraz... jeśli miałeś zalany układ płynem chłodzącym (nie wodą), to twoje kubki smakowe wyczują słodkawy posmak w mieszance :D. Ewentualnie można też spróbować nieco innej bardziej fachowej metody. Mianowicie przeprowadzić odpowiednim przyrządem test na obecność CO2 w płynie/układzie chłodzącym. Posiadam taki tester i jest bardzo pomocny w ocenie uszczelek i głowic, czy są uszkodzone czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 W zbiorniczku z płynem chłodzącym też powinno pojawić się zwiększone ciśnienie oraz pęcherzyki powietrza, oczywiście przy założeniu, że płyn dostaje się do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 ja w swoim enduraku miałem problem z uszczelką ale objawy były takie że szybko się grzał i przy zapalaniu biały dymek puszczał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Objawy jak najbardziej uszczelkowe......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ten dym lecial przez caly czas czy tylko chwile po odpaleniu? Ja chwile to raczej Ją zalewa paliwem niz padla uszczelka pod glowica.Moze byc jakis problem z gaznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belkocik Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Po odpaleniu a pózniej juz nie leciał. Aku żelowy 12v 5ah ile mam ładować i jakim prądem ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.