slawo0805 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam Przeglądnąłem wiekszość tematów i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek, mam taki oto problem: kle 500 odpala jak marzenie, pracuje równo, po dodaniu gazu też nic niepokojącego sie nie dzieje, ale problem zaczyna sie gdy próbuje ruszyć, w silniku słychać zgrzyt szarpie i telepie całym motorem, to samo gdy jade pod górke. Na wyskoch obrotach wszystko jest ok a miedzy 2000-3500 motor szarpie jakby się miał rozpaść i gaśnie. Gdy silnik się "rozbuja" wszystko jest ok. Może ktoś miał taki przypadek bo mi już ręce opadaja , wyczysciłem gaźniki, wymieniłem świece i fajki. Czy to może być luz na łożysku wału korbowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Sprzęgło? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawo0805 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 sprzęgło odpada bo efekt jest ten sam gdy jade, dzieję się to tylko przy obiąrzeniu silnika, a wie ktos co się dzieje gdy memprana iglicy w gaźniku jest uszkodzona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale przy uszkodzonej membranie silnik by tak równo nie pracował chyba. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 A w którym momencie słychać ten zgrzyt? Przy wrzucaniu biegu? Po? Przy puszczaniu klamki sprzęgła? Przy dodawaniu gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 A jak kompresja? Przy uszkodzonej membranie mogłyby się dziać cuda z obrotami, wkręcać też nie chciałby się za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawo0805 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 stuki i zgrzyt słychać gdy dodaje gazu z wolnych obrotow do ok 3000(przeważnie pod górke), lub gdy ruszam, a powiedzcie mi co najczęsciej sypie się w tym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 a wie ktos co się dzieje gdy memprana iglicy w gaźniku jest uszkodzona?"memprana" nie stuka i nie zgrzyta ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wingsize Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ja bym zaczął od samego napędu, a NAWET( ! ) od sprawdzenia czy kolo odpowiednio lezy w hakach. Potem zabrałbym sie za 'wolne koło' a skonczylbym na skrzyni biegów. To co opisujesz to taki jakby syndrom dwumasa, jesli ktos zna jego zasade dzialania to poprzykleja niektore fakty zawarte wyzej. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.