Skocz do zawartości

Wingsize

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    cbf
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gniezno

Osiągnięcia Wingsize

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. 20.000km to sporo wedlug mnie i nie ma co gadac ze 'nie ogarniesz', co do moto to bierej Pan honde
  2. A dostane wskazówke co do numerów cbka? Dobra, ta stronka nie przewiduje cbf500 wiec kopie dalej, ale dziekuje :)
  3. Srednica ta sama, skok ten sam, os ta sama. Ale nadal nie wiem kurcze co z blotnikiem i jarzmem hebla. Najlatwiej byloby pogadc z wlascicielem cb500 ale nie mam w poblizu nikogo takiego
  4. Cześć, mam do kupienia tekstylna kurtke vanucci racing rv (tyle wiem o jej modelu co wypisane na kurtce, iiiii i jest czarna ze wstawkami koloru żółtego :D). Nigdzie nie moge znalezc takich na sprzedaz co by przyrownac ceny. Jest w dobrym stanie, ma protektory na barki i kiełkocie, do tego jest ori podpinka) Moge ja odkupic za 300zł. Doradzi ktos?
  5. Majster, po pierwsze to powiedz jakim funduszem operacyjnym dysponujesz. Po drugie to zaden z wyzej wymienionych, po TRZECIE szerokie papcie ≠ SUPER MOTOCYKL szczegolnie jesli ma to byc jakas chinska/koreanska padaczka.
  6. Moze i nie, ale robie co moge i to co uwazam za sluszne. btw. znalazlem juz na tym forum temat o takim suzi, niestety zdjecia ktore byly wstawione 'wyblakly' i nie mozna ich odpalic. Idzie cos z tym zrobic?
  7. wywal CALKOWICIE airboxa i napisz co sie dzieje. Swoja wypowiedz poparl bym przykladem w tym samym sprzecie ale za duzo pisania :D pozdro
  8. Nikt normalny nie zaryzykowałby swojej i ojca głowy, prawda? No cóż, jak widać dobre checi jak zwykle wylądowały w błocie. Więcej nie chce dyskutowac gdyz nie po to stworzylem temat.
  9. W momencie kiedy przez myśl przeszedł ogromny szyld z napisaem 'juma' to chcialem sie jak najszybciej ulotnic. Jeśli faktycznie zglosi sie ktos z informacja ze kiedys kradziez takiego motocykla miala miejsce to pofatyguje sie i wezme te numery. I przyznam ze blad zrobilem, nie chcialem miec z tym nic wspolnego, kolega rozumie ;)
  10. Witojcie, przed zakupem aktualnego motoru ogladalem kilka innych. Trafiłem do Czeluścina koło Gniezna, tam w czeluściach szopy/pgrów stał fajny sv. Wszystko bylo ok, warstwa kurzu na zbiorniku skłaniała mnie do tego by zaproponować malutką cene i odjechac w siną dal z motocyklem na pace. To teraz do sedna.. Otóż moj ojczulek w temacie jest dosc obeznany i ZAWSZE dmucha na zimne, sprawdza co popadnie. W oczy rzucila sie kontrolka cisnienia oleju ktora niestety nie byla sprawna i nie wiadome bylo co dzieje sie wewnatrz silnika, ale ja nie o tym. Poprosilem o dowod rejestracyjny by upewnic sie ktory rok produkcji byl wbity w dokument. W komplecie dostalem tez karte pojazdu, oczy wyskoczyly na wierzch mi i tatkowi kiedy okazalo sie ze numer seryjny karty roznil sie od tego wpisanego w dowod rejestracyjny, do tego karta miala stemple jakby z kartofla i JESZCZE DO TEGO byl jakis nieciekawy wałeczek na umowie którą majster bez ręki nieswiadomie podpisał. Dodam ze nie przerejestrowal go. Aktualny wlasciciel jest toooootalnie zielony w temacie i (chyba) nie wie co ma, a ja obawiam sie ze to gorący towar. Więc jeśli komuś obiła sie o uszy informacja o kradziezy niebieskiej es fałki przydrapanej z prawej strony czachy i z polową zadupka w innym odcieniu to wiem gdzie uderzyć. Sam nic z tematem nie robilem, po prostu odjechalismy by nie dostac sztachetą płotu po głowie. Pozdrawiam
  11. Ja bym zaczął od samego napędu, a NAWET( ! ) od sprawdzenia czy kolo odpowiednio lezy w hakach. Potem zabrałbym sie za 'wolne koło' a skonczylbym na skrzyni biegów. To co opisujesz to taki jakby syndrom dwumasa, jesli ktos zna jego zasade dzialania to poprzykleja niektore fakty zawarte wyzej. Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...