Skocz do zawartości

motorcyc

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Centrum

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia motorcyc

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki za parę propozycji, jednak niestety wizualnie mi nie podchodzą :( A czy ktoś słyszał o tych markach, które wymieniłem? Trochę o części się boję, bo gdyby przez dealera ściągać części, to czuję cenę za wszystko minimum x3 :D
  2. Witajcie. Szukam 125 w 4T. Budżet 4-5 tys. #1 CBR'ka nie podoba mi się wizualnie, za mała, za chuda :) #2 Yamaha yzf 125 jest piękna, ale nie mieści się w budżecie i bałbym się trzymać pod blokiem, na najbliższy strzeżony za daleko. Co zostało innego? :D #3 Kymco quannon 125 #4 Daelim roadwin 125 r #5 Rieju RS2 - tam chyba siedzi silnik yamahy #6 Hyosung gt125r - wizualnie moje marzenie, ale cena 5-7 tys i części to zagadka Nie są to chińskie motocykle, ale i tak martwię się czy nie będzie problemu z częściami? Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat tych firm? Czy jest jakaś zdecydowanie lepsza od innej? Czy części którejś z nich są bardziej dostępne i w normalnych cenach? PS cel to spokojna jazda po mieście. A może po prostu kupić coś o większej pojemności np 250 i zablokować do tych 15 km żeby było to całkowicie legalne? Są jakieś moto w tej cenie?
  3. Witajcie, kompletnie nie znam się na mechanice, proszę Was o wstępną ocenę. Motocykl to Cross/Enduro Cagiva - prawdopodobnie model super city 50 z 1992 roku. Niedawno kupiony, podobno ma tylko 3 biegi (wg zapewnień sprzedającego). I do dzisiaj rzeczywiście 3 biegi wchodziły i było jako tako ok. A teraz do rzeczy. Stałem na luzie. Chciałem wrzucić jedynkę. Sprzęgło + wciskam w dół bieg. Odkręcam gaz i popuszczam sprzęgło - nie jedzie. Czyli bieg nie zaskoczył. Robię to samo żeby wrzucić jedynkę. I jeszcze raz to samo. W końcu wcisnąłem jedynkę nieco mocniej w dół (w nadziei, że robiłem poprzednio zbyt lekko). I nagle j*b. Wskoczył bieg parę poziomów niżej jak jedynka, czyli tak jakby bieg "zapadł się" poniżej poziomu biegów na kolejny luz. Wszystkie biegi teraz na wyłączonym silniku na postoju przeskakują nawet bez sprzęgła przy lekkim dotknięciu. Znalezienie jedynki graniczy z cudem, gdyż zrobiło się pełno tak jakby biegów, z których większość to "luz". Jakimś cudem dojechałem wbiłem prawdopodobnie jedynkę i dojechałem do domu, ale bieg całkowicie stracił moc i ledwo rusza (lub być może jedynka całkowicie zniknęła i była to dwójka) Co takie objawy mogą oznaczać? Wybaczcie za tak łopatologiczne tłumaczenie, ale jestem początkujący, a najbardziej smutny jest fakt, że motocykl był pożyczony :sad: Będę wdzięczny za każdą opinię :lalag:
  4. jak masz w portfelu 20 zł, i chcesz kupić kilo ziemniaków, to wchodząc do warzywniaka mówisz, że chcesz kupić kilo ziemniaków do 20 zł? :laugh: - sprzedawca podaje cenę, kupujący się zgadza na nią lub nie szerokie papcie ≠ SUPER MOTOCYKL, ale każdy ma jakieś indywidualne preferencje (pozwól mi je mieć), mnie odrzucają opony rowerowe i nic na to nie poradzę. ;) żaden z tych motocykli nie jest chiński, a w temacie nie pytam co sądzisz na temat koreańskich motocykli :cool: zainteresowanych proszę o PW; rocznik bez większego znaczenia, 2008-2009 i starsze :flesje:
  5. Witam, kupię 125tkę w dobrym stanie mechanicznym, bezwypadkową, z kompletem dokumentów. może być to np. Daelim Roadwin 125R, Kymco Quannon 125, Hyosung 125 gtr, lub coś co opony ma szersze niż rower (chude hondy odpadają). Najlepiej zarejestrowaną już w Polsce, żeby nie było problemów w rejestracją sprowadzonego.
  6. cel to głównie pojeździć spokojnie raz na jakiś czas po ścieżkach, bez wyczynowego szaleństwa, no i żeby do tej ścieżki dało się dojechać przez miasto :)
  7. Siemka, czy są jakieś crossy do 2tys, które da się zarejestrować? Wiem, że enduro są do tego przystosowane, ale są strasznie drogie. Czy zwykłego crossa można przerobić, dać mu światła kierunki itd?Najlepiej, gdyby to była 125 i stosunkowo lekka, bo dla kobiety :)
  8. super wypad, moja dziewczyna oszalałaby z radości jakbym taki trip dla niej przygotował :)
  9. Szczerze mówiąc to zdecydowanie bardziej podobają mi się obudowane z przodu motocykle i takim chciałbym jeździć. :) W zasadzie będę jeździł tylko po mieście.. stąd pytanie czy da się? W jakich sytuacjach standardowa (nieobudowana) kierownica sprawuje się lepiej? Chodzi tutaj o przeciskanie się na światłach, czy o samo skręcanie, czy może o jakieś nagłe manewry? Na ten moment najbardziej podobają mi się dwa koreańskie modele: Kymco Quannon 125 1. http://olx.pl/oferta/kymco-quannon-125-cbr-mito-nsr-yzf-zamiana-CID5-ID6W30f.html#2e13dd3ab6 Hyosung gt 125 2. http://otomoto.pl/hyosung-gt-125r-okazja-2008r-prawko-b-M4185423.html CBRka odpada, wizualnie troszkę mniej mi się podoba :wink: Czy ktoś się orientuje jak z częściami? Bo pewnie ciężko skoro tak mało motocykli do sprzedaży... Co myślicie o tym filmiku? To właśnie ten niebieski z ogłoszenia
  10. a dlaczego niektóre motocykle nie mają obudowanego przodu (chyba nazywa się to czacha)? np. tutaj niby też ten sam Hyosung, a wygląda zupełnie inaczej? http://otomoto.pl/hyosung-gt-125-r-aprilia-rs-derbi-gpr-cbr-M4127816.html
  11. sprostuję sprawę kwestii "sportowej" - mam tu na myśli tylko i wyłącznie wygląd :) dla laika to nawet aprilia rs50 wygląda sportowo :) co do dźwięku to wiadomo, że 125 to nie 600, dźwięk basowy na miarę możliwości 125, (dlatego 4T, co i tak brzmi delikatnie w porównaniu z wyższymi pojemnościami). dzięki kolasgsxr, tylko chciałbym coś z szybką z przodu, idealny wydaje mi się np. http://otomoto.pl/hyosung-gt-125r-okazja-2008r-prawko-b-M4185423.html tylko, że bardzo mało tego w sprzedaży, a co do jakości też podzielone opinie..
  12. Nie za bardzo rozumiem :-) Nigdy nie siedziałem na motocyklu i niestety nie orientuję się. Co w tym dziwnego? Cena za mała czy o co chodzi? Niestety będzie parkowany w różnych miejscach i nie chce się martwić czy motocykl stoi jeszcze na parkingu czy już nie. Mam cel, daze do tego.
  13. Siemka, przeglądam mnóstwo wątków odnośnie rad przy zakupie 125, ale chciałbym zapytać Was bezpośrednio, jakiego modelu powinienem szukać dla siebie? Tak jak w temacie: 1. Mam 170 cm i chciałbym dosięgać nogą podłoża :laugh: 2. Interesuje mnie tylko 4T 3. Dysponuję budżetem do 5 tys, to będzie pierwszy motocykl 4. Motocykl nie musi być szybki, nie będę jeździł szybciej jak 80km/h 5. Sportowe zacięcie 6. Basowy dźwięk Najlepiej, gdyby miał trochę szersze oponki/felgi. :) I jeszcze kilka pytań, czy 4T 125 na starcie da radę wyprzedzić jakiś samochód w przedziale np. 0km/h-70km/h? (przykładowe auto 100KM 11sec do 100km/h), czy wybić to sobie z głowy? I czy jeśli motocykl jest odblokowany, to czy ponowne zablokowanie go (mam tylko prawko kat b) będzie kosztowne? I czy w ogóle się da?
  14. A jest jakaś zasada kiedy się robi ekspertyzę?
  15. Siemka, ciekawi mnie mocno jedna rzecz. Czy rzeczywiście uczestnicząc w wypadku, ubezpieczyciel może wymigać się od wypłacenia odszkodowania z OC (i obciążyć kierowcę motocykla) jeżeli maszyna jest odblokowana? Czy ktoś doświadczył takiej sytuacji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...