Jump to content

Street Triple R 13' problemy podczas odpalania


Recommended Posts

Witam,

 

Szukałem na forum problemu podobnego do mojego ale niestety nie znalazłem. Otóż mam problem z odpalaniem mojego Streeta. Czasami zdarza się, że chodzi na zbyt niskich obrotach. Motocykl kręci i czasami na rozgrzanym silniku zdarza się, że pracuje na poziomie około 800 obrotów po czym zgaśnie lub zwiększy obroty do tych które powinny być na biegu jałowym. Przypominam, że ten problem nie zdarza się zbyt często a sporadycznie. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem ew. ma pomysł co może powodować takie zachowanie?

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie reset tps-a pomoże. Albo w serwisie albo jeśli lubisz się sam bawić -przy pomocy TuneEcu. Sprawdź też przy okazji ładowanie, w starszych modelach był problem z regulatorem napięcia.

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Regulaory od modelu 2013 sa juz poprawione.

 

W moim Tigerze Sport mam podobny problem, silnik po odpaleniu chodzi na niskich obrotach i przy probie ruszania zaczyna mi sie dusic. Jeszcze nigdy nie zgasl ale uczucie jest bardzo nieprzyjemne. Kiedy wyjezdzam z garazu mam bardzo stromy podjazd z jednoczesnym zakretem i musze uwazac. Gdy silnik sie troche rozgrzeje objawy ustepuja.

 

Wyczytalem na anglojezycznych forach ze pomaga reset adaptacji wtrysku. Przeprowadza sie go odpalajac moto na luzie nie dotykajac rollgazu az do zalaczenia sie wentylatora. Pozniej nalezy motocykl zgasic i po odpaleniu powinno byc juz ok.

 

Mam tez Streeta R 14 ale go jeszcze nie odpalalem po zimie, w nim nie mialem takich poblemow jak w Tigerze. Mam nadzieje ze nie bede mial tego co Ty.

Na oba jest gwarancja jakby co ale jakos mi tak nie po drodze...

Link to comment
Share on other sites

Regulaory od modelu 2013 sa juz poprawione.

 

W moim Tigerze Sport mam podobny problem, silnik po odpaleniu chodzi na niskich obrotach i przy probie ruszania zaczyna mi sie dusic. Jeszcze nigdy nie zgasl ale uczucie jest bardzo nieprzyjemne. Kiedy wyjezdzam z garazu mam bardzo stromy podjazd z jednoczesnym zakretem i musze uwazac. Gdy silnik sie troche rozgrzeje objawy ustepuja.

 

Wyczytalem na anglojezycznych forach ze pomaga reset adaptacji wtrysku. Przeprowadza sie go odpalajac moto na luzie nie dotykajac rollgazu az do zalaczenia sie wentylatora. Pozniej nalezy motocykl zgasic i po odpaleniu powinno byc juz ok.

 

Mam tez Streeta R 14 ale go jeszcze nie odpalalem po zimie, w nim nie mialem takich poblemow jak w Tigerze. Mam nadzieje ze nie bede mial tego co Ty.

Na oba jest gwarancja jakby co ale jakos mi tak nie po drodze...

Adaptację robi poprzez TuneEcu. Można też spróbować tak jak wspomniałeś "domowym" sposobem. Dokładnie wygląda to tak:

-odłączasz akumulator na ok. 10min

-podłączasz aku,

-włączasz zapłon (bez odpalania) na 1 min

-wyłączasz zapłon na ok 1 min po której odpalasz motocykl bez dotykania gazu.

Tak uruchomiony silnik powinien chodzić do przynajmniej jednokrotnego załączenia wentylatora.

 

 

...niestety nie ma już z nami osoby która mogłaby zweryfikować tą metodę i ewentualnie mnie zje..ć :-/

Edited by PiniuFF

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...