Andrzejodcoli Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Witam, Szukałem na forum problemu podobnego do mojego ale niestety nie znalazłem. Otóż mam problem z odpalaniem mojego Streeta. Czasami zdarza się, że chodzi na zbyt niskich obrotach. Motocykl kręci i czasami na rozgrzanym silniku zdarza się, że pracuje na poziomie około 800 obrotów po czym zgaśnie lub zwiększy obroty do tych które powinny być na biegu jałowym. Przypominam, że ten problem nie zdarza się zbyt często a sporadycznie. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem ew. ma pomysł co może powodować takie zachowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Jesli to jest wtrysk to najprawdopodobniej masz brak kontaktu na laczkach instalacji lub na laczeniu instalacji z ktoryms z czujnikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Prawdopodobnie reset tps-a pomoże. Albo w serwisie albo jeśli lubisz się sam bawić -przy pomocy TuneEcu. Sprawdź też przy okazji ładowanie, w starszych modelach był problem z regulatorem napięcia. Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał78 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 prawda ! regulatory napięcia w tym motocyklu padały wyjątkowo często-ale była na to akcja nawrotowa, może się łapiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Regulaory od modelu 2013 sa juz poprawione. W moim Tigerze Sport mam podobny problem, silnik po odpaleniu chodzi na niskich obrotach i przy probie ruszania zaczyna mi sie dusic. Jeszcze nigdy nie zgasl ale uczucie jest bardzo nieprzyjemne. Kiedy wyjezdzam z garazu mam bardzo stromy podjazd z jednoczesnym zakretem i musze uwazac. Gdy silnik sie troche rozgrzeje objawy ustepuja. Wyczytalem na anglojezycznych forach ze pomaga reset adaptacji wtrysku. Przeprowadza sie go odpalajac moto na luzie nie dotykajac rollgazu az do zalaczenia sie wentylatora. Pozniej nalezy motocykl zgasic i po odpaleniu powinno byc juz ok. Mam tez Streeta R 14 ale go jeszcze nie odpalalem po zimie, w nim nie mialem takich poblemow jak w Tigerze. Mam nadzieje ze nie bede mial tego co Ty.Na oba jest gwarancja jakby co ale jakos mi tak nie po drodze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Regulaory od modelu 2013 sa juz poprawione. W moim Tigerze Sport mam podobny problem, silnik po odpaleniu chodzi na niskich obrotach i przy probie ruszania zaczyna mi sie dusic. Jeszcze nigdy nie zgasl ale uczucie jest bardzo nieprzyjemne. Kiedy wyjezdzam z garazu mam bardzo stromy podjazd z jednoczesnym zakretem i musze uwazac. Gdy silnik sie troche rozgrzeje objawy ustepuja. Wyczytalem na anglojezycznych forach ze pomaga reset adaptacji wtrysku. Przeprowadza sie go odpalajac moto na luzie nie dotykajac rollgazu az do zalaczenia sie wentylatora. Pozniej nalezy motocykl zgasic i po odpaleniu powinno byc juz ok. Mam tez Streeta R 14 ale go jeszcze nie odpalalem po zimie, w nim nie mialem takich poblemow jak w Tigerze. Mam nadzieje ze nie bede mial tego co Ty.Na oba jest gwarancja jakby co ale jakos mi tak nie po drodze...Adaptację robi poprzez TuneEcu. Można też spróbować tak jak wspomniałeś "domowym" sposobem. Dokładnie wygląda to tak:-odłączasz akumulator na ok. 10min-podłączasz aku,-włączasz zapłon (bez odpalania) na 1 min-wyłączasz zapłon na ok 1 min po której odpalasz motocykl bez dotykania gazu.Tak uruchomiony silnik powinien chodzić do przynajmniej jednokrotnego załączenia wentylatora. ...niestety nie ma już z nami osoby która mogłaby zweryfikować tą metodę i ewentualnie mnie zje..ć :-/ Edytowane 17 Lutego 2015 przez PiniuFF Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 PiniuFF - masz kogos konkretnego na mysli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 PiniuFF - masz kogos konkretnego na mysli?Tak R@F, spójrz na górna część panelu forum. Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Chodzi konkretnie o reset TPS-a w TuneEcu, tak? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Tak R@F, spójrz na górna część panelu forum.Klikalem niedawno na banner ale zadnej informacji nie uzyskalem. Jestem zbyt rzadkim uzytkownikiem tego forum zebym Piotra kojarzyl. Dopiero po twojej odp. zaczalem szukac wiecej info... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.