Skocz do zawartości

Kapitalny remont silnika Hondy XR 600 R.


Kuśmier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.Tak,jak w nazwie.Przymierzam się do kapitalnego remontu silnika mojej XR'ki 600 R i bardzo potrzebuje kilku sensownych odpowiedzi.Wracając do pytań:

Jakiej firmy korbowód będzie najlepszym zamiennikiem ? TKRJ jest japoński,macie jakieś opinie o nim?

Jakiej firmy łożyska polecacie, wystarczą SKF ?

Gdzie znaleźć dobre zamienniki pierścieni ?

Czy tarcze sprzęgła EBC będą dobre ?

Kupował ktoś już dźwigienki zaworowe?Znalazłem na motoriście za 200 złoty sztuka(mam dwie do wymiany).Używanych nie mogę znaleźć.

Warto kupić napinacz łańcuszka rozrządu z motoristy ?

Podejmował się ktoś,takiego wyzwania ? Czy 2500 zł wystarczy,aby przywrócić jej życie ?

Edytowane przez Kuśmier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz używane dżwigienki :http://allegro.pl/honda-xr-600-r-pokrywa-glowicy-dzwigienki-i4715463122.html

Tutaj kupisz tłok wraz z pierścieniami :http://allegro.pl/tlok-honda-xr-600-r-85-03-xl-600-rm-lm-85-87-i4740570419.html

Korba hot-rods-a bedzie lepsza I tańsza od tego TKRJ :http://allegro.pl/korowod-hod-rods-honda-xr-600-r-85-01-xl-600-83-87-i4719544106.html

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korbowód firmy hot rods kosztuje 550 złoty : http://allegro.pl/hot-rods-korbowod-honda-xr-600-85-01-i4706459284.html.Wymieniał ktoś wymieniał korbowód w takim sprzęcie ? Nie ma nigdzie samych pierścieni ? Jestem zielony odnośnie tego sprzętu,także wybaczcie moje pytania.

Edytowane przez Kuśmier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korbowód firmy hot rods kosztuje 550 złoty : http://allegro.pl/hot-rods-korbowod-honda-xr-600-85-01-i4706459284.html.Wymieniał ktoś wymieniał korbowód w takim sprzęcie ? Nie ma nigdzie samych pierścieni ? Jestem zielony odnośnie tego sprzętu,także wybaczcie moje pytania.

 

Poczekaj na wypowiedz Michała (forumowy Michoa).

Robił remont w swojej xr-ce,i coś Ci na pewno podpowie

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zle doswiadczenia z TKRJ - imho kolo japonskiego toto nawet nie lezalo.

 

zuzywa sie tez tlok i cylinder , pomiar powie ci co trzeba wymienic .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli TKRJ odpada.Nitomen,polecasz jakiś zakład,który pomierzy to wszystko ? Sam szczelinomierzem cudów nie zdziałam.

 

Każdy zakład,który zajmuje się remontami silników pomierzy Ci cylek za przysłowiowego browara

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnoszę po doświadczeniach mechanika który zajmuje się tylko naprawą terenówek. Skoro robi minimum kilka generalek na miesiąc to nie mam podstaw przypuszczać, że nie ma racji.

 

Za jakiś czas kolega zamierza wymienić tłok. Czy lepiej/bezpieczniej heniek,będzie wymienić też korbę ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...