Speed Ostry Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Witam! Mam mały problem, otóż zakupiłem w połowie sierpnia br. nowy kompletny silnik 125cc (w miejsce starej 50cc 139QMB), zrobiłem lekko ponad 1k km. Od dołu są 2 śrubki-od spuszczania oleju i ta co jest rozrząd. Dekiel zdejmowałem i patrzyłem w rozrząd-sucho, ale z pod śrubki rozrządu ciągle po kilka kropel na dzień spada, silnik mokry trochę. Co może być tego przyczyną i co trzeba wymienić. Nie zaglądałem, w ten rozrząd zbyt dokładnie. Cytuj Moto jest bogiem, prędkość nałogiem, stunty zabawą, a MÓZG tu podstawą ;) LwG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 To znaczy ze otwor tej sruby idzie na przestrzal przez pokrywy do miejsca gdzie znajduje sie olej.Trzeba wykrecic srube, oczyscic jak najlepiej otwor rozpuszczalnikiem i wkrecic srube po owinieciu jej zolta tasma uszczelniajacaktora jest odporna na olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Witam! Mam mały problem, otóż zakupiłem w połowie sierpnia br. nowy kompletny silnik 125cc (w miejsce starej 50cc 139QMB), zrobiłem lekko ponad 1k km. Od dołu są 2 śrubki-od spuszczania oleju i ta co jest rozrząd. Dekiel zdejmowałem i patrzyłem w rozrząd-sucho, ale z pod śrubki rozrządu ciągle po kilka kropel na dzień spada, silnik mokry trochę. Co może być tego przyczyną i co trzeba wymienić. Nie zaglądałem, w ten rozrząd zbyt dokładnie. Pod tą śrubą powinna być uszczelka miedziana Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.