robertfilip Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Witam .W mojej Hondzie występuje takie problem, że po odkręceniu maksymalnie manetki motor słabnie, strzela, gubi obroty, nie wkręca się. Ale gdy odejmie się, tak do 3/4 zakresu, to jest gitarka. Gdy włączy się ssanie, motor gaśnie, tak jakby się zalewał. Nie jestem do końca pewny, ale według mnie mam za dużą dyszę w gaźniku, jest 155.Pytanie za sto punktów: jakie dysze główne, oraz wolnych obrotów, są oryginalnie wkładane do motorów ogólnie crossowych 2T poj. 125 .? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czi Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) z manuala do rocznikow 92-97 z manuala do rocznikow 98 - 99 Edytowane 19 Października 2014 przez czi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 no podaj rok swojej cr. Ja w 00' mam dysze 360 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czi Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 360?! To co ty masz za gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertfilip Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 To jest taka starsza, lata ok 1985-1990. Na tej dyszy jak się odkręci na maksa manete, to jest masakra, jutro kupię 130, 140, sprawdzę, jaka będzie reakcja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czi Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 staruszka :)na tej stronie po numerze wybitym na silniku mozesz m.in. dowiedziec sie jaki masz rocznik sprzętu: http://oem-cycle.com/BikeIdentification.shtml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 360?! To co ty masz za gaźnik?normalny oryginalny. Mikuni TMX-38. Tak japońce po prostu to skonstruowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 normalny oryginalny. Mikuni TMX-38. Tak japońce po prostu to skonstruowali. W CR oryginalnie siedzi Keihin a nie Mikuni -musisz mieć jakiś zlep Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 normalny oryginalny. Mikuni TMX-38. Tak japońce po prostu to skonstruowali. W TMX-38 wg książki siedzi dysza 410 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 W TMX-38 wg książki siedzi dysza 410 :) Dodam jeszcze,że gaźnik o średnicy gardzieli 38 mm pakowany był do 250 a nie do 125 Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 A nie sory, ja mam tmx-01A nie mierzylem gardzieli. No ale dysze mam 360 oryginalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.