Qadrat Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Witam.Znajomy kupił podobną maszynkę do mojej, F650 tylko że 3 lata młodszą. Podjechał wczoraj się pochwalić i zauważyłem, że ma w dolnej części silnika dziwny spaw. U mnie w tym miejscu jest gładko, tak jak fabryka to odlała. Ma ktoś pomysł, dlaczego może mieć tam spaw? Przejmować się tym czy po prostu jeździć?Załączam zdjęcie, jak to wygląda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 To nie spaw tylko jakiś glut , najpewniej epoksydowy . Coś ciekło to połatali :D A dlaczego ciekło to już inna bajka . NA rogu wyżej na deklu też ma jakieś dziwne "grudki" . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 No akurat to na deklu to wyłażąca spod spodu korozja aluminium, w kilku miejscach już farba z silnika odchodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Niech zapyta sprzedawcę, co to za "glut". Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Słusznie kolega Quadrat zauważył, że to jakiś epoksyd. Śruba jedna z innej parafii a reszta zamalowana srebrzanką, która pokryła też klej.Czy z tym jeździć?Hmmm, jak dobrze odtłuszczone i przygotowana powierzchnia to powinno trzymać jednak kiedyś może oliwę zgubić...to pójdzie pod tylne koło a potem kierownik matce ziemi powie dzień dobry...jeśli będzie jeszcze wstanie mówić.Kwestia czy pod spodem dziura czy pęknięcie. Osobiście bym obejrzał co pod tym klejem jest. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Nie ruszałbym dopuki nie zacznie się pocić . Gdyby załatali coś co rzygało to miejsce byłoby po kilkudziesęciu kilometrach od "remontu" całe zapocone .Jescze pytanie czy to olej czy chłodziwo .Czy to lakier z fabryki ? Na deklu i klejeniu ten sam odcień ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Witam. Znajomy kupił podobną maszynkę do mojej, F650 tylko że 3 lata młodszą. Podjechał wczoraj się pochwalić i zauważyłem, że ma w dolnej części silnika dziwny spaw. U mnie w tym miejscu jest gładko, tak jak fabryka to odlała. Ma ktoś pomysł, dlaczego może mieć tam spaw? Przejmować się tym czy po prostu jeździć? Załączam zdjęcie, jak to wygląda: jakbyś nie zauważył to by Twój kolega tak 5 lat przejździł i sprzedał. Jeśli to jest sklejone poprawnie to będzie trzymać.Poza tym wątpię żeby ewentualne rozszczelnienie nastąpiło gwałtownie, prędzej zacznie się powoli pocić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 pocić nie pocić tego nie powinno tam być, opaska też raczej nie fabrycznato jest kanał olejowy ?ja bym się przejechał z tym do zaspawania jeśli faktycznie jest klej pod lakierem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Jeśli olej to napewno nie pod wysokim ciśnieniem bo juz by gluta przebiło . "Po bożemu" byłoby to lepiej zaspawać tylko dlaczego toto jescze sie trzyma . Zajrzyj do serwisówki co to za kanał , potem zapytaj sie ile kilometrów z glutem już zrobione . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.