harus21 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) moja wsk zbudowana w tym roku Edytowane 15 Października 2014 przez harus21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Ależ to dzikie. Kawał roboty, efekt nie jest sztampowy mimo starań. Srebrzanka a nie chromy, na pełny mat - jestem za, nie lubię chromów.Ten tylny błotnik - nie dziabnie Cię kiedy w lędźwie? Wydech dostosowany do silnika? Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus21 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Szprychy zaplecione bez krzyżowania w kołach hamowanych i napędzanym - odważnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus21 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 szprychy srednicy 5 mm wiec nie martw sie kolego wytrzymaja takie duze przeciazenia jakie sa w wsk hahaha juz przetestowane i zyje;P chyba mało widziłałes jak sie dziwisz takiemu rozwiazaniu szprych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Cały układ mechaniczny jest tak wytrzymały jak jego najsłabsze ogniwo - w tym wypadku nie będą to szprychy. Ale z tego co widzę po Twoich wypowiedziach zjadłeś już wszystkie rozumy i zapewne wszystko sobie dokładnie policzyłeś w pamięci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus21 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 pare zjadłem bo mi smakuja;P:P hahah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Ojoj....Amortyzatory tylne pracują przy takim kącie nachylenia ? Czy motocykl do stania i nie ma to wpływu na komfort jazdy ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Przy takim kącie mają mniejszą siłę, ale większy zakres, przy czym bardziej się wyrabiają silentblocki. Tą WSK będzie jeździłą tylko jedna osoba, więc nie powinno dobijać. Do autora - nawet przy szprychach jak ołówki, bez krzyża może się kiedyś przestawić piasta względem felgi, bo to właśnie krzyż powoduje odporność na odkształcenia skrętne przy hamowaniu i napędzaniu. Szprycha pracuje właściwie tylko w kierunku rozciągania, a przy takim układzie tylko na zgięcie. Grubość szprych przy takim "słoneczku" nieNajlepiej często je przeglądać.KubaDR - nie w takich bobrach montowano nieskrzyżowane szprychy. To z zasady nie są motocykle do tłuczenia tysięcy mil, jak Marco Polo. Wygląd mają zabójczy przy tych bębenkach. Skoro już i tak zamawiałeś nowe szprychy - nie myślałeś nad wrzuceniem sensowniejszego hebla do przodu, choćby z Jawy? Druciane detale gięte na wzornikach? Edytowane 16 Października 2014 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus21 Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 no i wie gośc o co chodzi w takich motorkach:):)tu chodzi o przyjemnosc jazdy na czyms nietypowym a do jazdy na trasy i dynamicznie w garazu sa inne pojazdy na taka predkosc jakie osiaga sie wsk to raczej beben taki wystarczy , przynajmniej mi wystarcza , giete gientareczka lub recznie :) a szprychy już probowałem zblokowaniem koła zero odkształcen i luzow , mały ciezar i jedna osoba , firmy tuningowe stosuja takie rozwiazania do electry tylko ze tam maja gesciej szprych i wytrzymuja wiele kilometrow , takie rozwiazania jak na krzyz stosowane sa specja\lnie zeby odchudzic szpryche i zmiejszyc ciężar koła lepsze rozwiazanie z punktu technicznego ale wizualnie juz dla niektórych gorsze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu212 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Każdy ma inne gusta dlatego każdemu co innego może się podobać ;) ...Jak dla mnie to pomysł fajny lecz za dużo farby, a zbyt mało polerki i chromu :). Taki niskobudżetowy projekt w stylu Bobber na bazie WSK 125. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Z jednej strony ciekawe jak diabli, a z drugiej - wieś do kwadratu, głównie przez jeden element. Silnik kompletnie nie pasuje. Filterek ładnie błyszczy, a jednak piecyk to taki strup, że masakra. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Tyś widział strupa... To jest klasyka chłopcze.Fajna jest. Mnie się podoba. Taka "texańska". Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Niech będzie klasyka, przecież ja nie napisałem nic odnośnie wieku jakiegokolwiek elementu. Po prostu silnik odstaje i to bardzo wieśniaczy, bo wygłada jak nieskończona. Przydałaby mu się kuracja nabłyszczająca i będzie elegancko. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AvroFM Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Plusy:+ Nie ma chromu+ Klasyk+ Malowanie+ Detale Minusy:- Silnik wygląda na brudny- Ogarnij wydech, najlepiej zagadaj do PlatekRacing, bo ten to wiocha- Brzydki, niepasujący do bobbera tyłek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.