Skocz do zawartości

WSK Bobber


harus21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ależ to dzikie. Kawał roboty, efekt nie jest sztampowy mimo starań. Srebrzanka a nie chromy, na pełny mat - jestem za, nie lubię chromów.

Ten tylny błotnik - nie dziabnie Cię kiedy w lędźwie? Wydech dostosowany do silnika?

www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały układ mechaniczny jest tak wytrzymały jak jego najsłabsze ogniwo - w tym wypadku nie będą to szprychy.

 

Ale z tego co widzę po Twoich wypowiedziach zjadłeś już wszystkie rozumy i zapewne wszystko sobie dokładnie policzyłeś w pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim kącie mają mniejszą siłę, ale większy zakres, przy czym bardziej się wyrabiają silentblocki. Tą WSK będzie jeździłą tylko jedna osoba, więc nie powinno dobijać.

 

Do autora - nawet przy szprychach jak ołówki, bez krzyża może się kiedyś przestawić piasta względem felgi, bo to właśnie krzyż powoduje odporność na odkształcenia skrętne przy hamowaniu i napędzaniu. Szprycha pracuje właściwie tylko w kierunku rozciągania, a przy takim układzie tylko na zgięcie. Grubość szprych przy takim "słoneczku" nie

Najlepiej często je przeglądać.

KubaDR - nie w takich bobrach montowano nieskrzyżowane szprychy. To z zasady nie są motocykle do tłuczenia tysięcy mil, jak Marco Polo.

 

 

Wygląd mają zabójczy przy tych bębenkach. Skoro już i tak zamawiałeś nowe szprychy - nie myślałeś nad wrzuceniem sensowniejszego hebla do przodu, choćby z Jawy?

 

Druciane detale gięte na wzornikach?

Edytowane przez c64club

www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wie gośc o co chodzi w takich motorkach:):)tu chodzi o przyjemnosc jazdy na czyms nietypowym a do jazdy na trasy i dynamicznie w garazu sa inne pojazdy na taka predkosc jakie osiaga sie wsk to raczej beben taki wystarczy , przynajmniej mi wystarcza , giete gientareczka lub recznie :) a szprychy już probowałem zblokowaniem koła zero odkształcen i luzow , mały ciezar i jedna osoba , firmy tuningowe stosuja takie rozwiazania do electry tylko ze tam maja gesciej szprych i wytrzymuja wiele kilometrow , takie rozwiazania jak na krzyz stosowane sa specja\lnie zeby odchudzic szpryche i zmiejszyc ciężar koła lepsze rozwiazanie z punktu technicznego ale wizualnie juz dla niektórych gorsze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony ciekawe jak diabli, a z drugiej - wieś do kwadratu, głównie przez jeden element. Silnik kompletnie nie pasuje. Filterek ładnie błyszczy, a jednak piecyk to taki strup, że masakra.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech będzie klasyka, przecież ja nie napisałem nic odnośnie wieku jakiegokolwiek elementu. Po prostu silnik odstaje i to bardzo wieśniaczy, bo wygłada jak nieskończona. Przydałaby mu się kuracja nabłyszczająca i będzie elegancko.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...