maniek1300 Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) Ile km masz na tych napinaczach zrobione.Te napinacze to wielkie dziadostwo gdzieś czytałem, że na syntetyku są wstanie więcej przeżyć.Zobacz ile kawałków już się wyrwało to co zrobił HD w rozwiązaniach w TC to jest coś niesamowitego ;( Edytowane 6 Maja 2017 przez maniek1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kfjato Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Ile km masz na tych napinaczach zrobione.Te napinacze to wielkie dziadostwo gdzieś czytałem, że na syntetyku są wstanie więcej przeżyć.Zobacz ile kawałków już się wyrwało to co zrobił HD w rozwiązaniach w TC to jest coś niesamowitego ;( Nie mam pojęcia ile jest zrobionych km na tych napinaczach. Jedyne co wiem, to to jak wyglądają na dzień dzisiejszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEO74 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Ja odebralem swojego TC w zeszłym tygodniu z serwisu. Obecnie ma 28tys mil. do wymiany poszły wszytkie płyny (równiez hamulcowy)+filtry+świece+ślizgi napinaczy rozrządu. Napinacze rozrządu muszą być wymienione bezwzględnie!!! i nie ma ale. Koszt u nas 400zl sztuka potrzbujesz dwie sztuki. Na ebayu kupilem komplet przedni i tylni za 150usd. Czyli dużo taniej. Choć za calość z robocizną poszlo prawie 3 tys.złReszta zalezy od stanu motocykla. Ja swojego sam przywiozłem z USA i stan HD jest idealny. Jesli kupowaleś od naszych rodaków to warto aby ktoś doświadczony go sprawdzil bo na wlasne oczy widzialem co do nas płynie :)który rok masz tego motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daras67 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Same ślizgi napinaczy to koszt ok 160PLN, chyba że wymieniałeś całe napinacze. Co do kosztów wymiany to się nie wypowiadam bo nie wiem gdzie to robiłeś.Nie mniej jednak dajesz zarobić :dry: za 3 koła to masz kit S&S na kołach zębatych i zapominasz o łańcuszkach i napinaczach. Edytowane 2 Lipca 2018 przez Daras67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Ale koła zębate to nie tak chop założyć... co w przypadku gdy wał ma bicie? Rozbieramy silnik w drobny mak i wtedy nie jest 3 tyś... Co do wymiany to kiedyś pytałem pewnej osoby(nie z forum) to mi powiedział 500 zł plus napinacze. Czy to dużo? chyba nie? FIS kiedyś wspominał że trzeba mieć przyrząd żeby dobrze to zrobić ( o ile dobrze pamiętam) także nie wiem, czy każdy to może zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 (edytowane) Przyrząd trzeba mieć do napinacza z tyłu płyty i tylko jeśli nie chcesz wyprasować wałków z tej płyty. Jeśli masz możliwość wyprasowania wałków, nie potrzeba przyrządu. Jęli ktoś chce sobie obejrzeć krok po kroku co i jak zrobić przy twin came 88A , to polecam filmy na yt użytkownika pick666. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Edytowane 5 Lipca 2018 przez pyzdra1 Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.