przemekcrf450 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 witam i pozdrawiam ,jestem tu nowy szukam pomocy odnosnie hondy crf 450 r 2004r zrobilem caly remont silnika i zaciaga olej ze strony skrzyni na druga strone mam nowy oryginalny cylinder z tlokiem nowe zawory tytanowe uszczelki i wali dalej na strone drugo pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 może uszczelniacz odwrotnie zamontowany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 może uszczelniacz odwrotnie zamontowany :)i zalało mu stator olejem eh te hądy :) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekcrf450 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 dzieki za pierwsze podpowiedzi ktory uszczelniacz mogli w serwisie zle zalozyc????,powiem tak zrobilem caly remont silnika wszystko nowe ale po godzinnej jezdzie w skrzyni biegow oleju niema a z drogiej strony za duzo a nalewalem z miarki, mam nowe uszcelniacze walu i lozyska wszystkie uszcelki nowe oryginalne z hondy help? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 skoro ktoś Ci to robił to chyba powinieneś najpierw do niego się zgłosić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekcrf450 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Niwy i tak zrobiłem,serwis się dupa wypioł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 to nie logiczne, bo to w skrzyni korbowej jest ciśnienie, i to na stronę skrzyni biegów powinno wywalać olej, jeśli jest odwrotnie - to jak napisał niwy- masz odwrotnie założony uszczelniacz na prawym czopie wału. Ale najpierw się upewnij, że Ci tego oleju ubywa. Może po prostu olej "rozszedł" się po skrzyni po pierwszym zalaniu i dlatego masz takie wrażenie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 w sumie może i racja. Koledze własnie z pieca do skrzyni uciekło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekcrf450 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 ok jutro zmieniam olej,,,,nastepnie sprawdze czy po lewej stronie stratora zwiekszy sie poziom oleju a po stronie skrzyni ubywa! dzieki za info pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 napisz ku przestrodze , co to sa genialny serwis to robil....moze ktos uniknie problemow z moto i odda do innego serwisu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekcrf450 Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Witam, zapałem nowy olej do skrzyni, 0.9 cm druga strona 0,680 cm i dalej przelewa ze skrzyni do silnika,może na balansera są uszczelki bo ich nie zmieniałem,i jeszcze jedno jest taki zawor na dole silnika który nazywa się reed valve ale czy on przepuszcza olej na drugą stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Jeszcze jest kwestia jakiej firmy zastosowali uszczelki/uszczelniacze. Ostatnio robiłem dwie crf w tym jedna X. Zero problemów stan oleju ten sam przed i po i w trakcie. A lekko nie mają pełen ogień od razu na torze :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysio92 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 @przemekcrf450@i jak problem rozwiazany ? co było przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.