hipolfs Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Cześc wszystkim pisze w imieniu kumpla który ma problem ze swoją cbr 600 z 91 roku :) Więc opowiem od początku motocykl jeździł bez zarzutu od kupna niestety po przejechaniu jakiś 600km pękł wąż chłodniczy zanim się zorientował troche ubyło mu płynu usterkę zlikwidował i wybrał się na przejażdżkę ujechał około 800m potem chciał troche przyspieszyć odkręcają manetkę okazało się że motocykl jest słaby przjechał około 1,5km gdy zatrzymał się pod domem zobaczył że kolektory są rozgrzane do czerwoności. Po ostygnięciu i ponownym odpaleniu sytuacja się powtórzyła po około 2-3min wkręcania motocykla kolektory znowu zagrzały się do czerwoności. Przy gwałtwnym gazowaniu motocykl potrafił strzelić marchewkę w wydech albo kichnąc sobie . Motocykl nie kopci na biało ani niebiesko wygląda to tak jak by kopcił sadzami kolor spalin szary coś pod czarny ale tylko i wyłacznie przy gwąłtownym odkręceniu gazu i obrotach powyżej 7k na niskich normalny kolor taki jak powinien być oraz temperatura cieszy w normie. Ogólnie na ciepłym silnik czasami cięzko kręcił i musiał wspomagać się ssaniem. Kumpel ściągnał dekiel bo myślał że rozrząd się przestawił i ma złe spalanie mieszanki. Okazało się że rozrząd jest ok jeszcze ma sprawdzić czy wszystko gra z gaźnikami . Spotkał się ktoś z takim przypadkiem i wie co dolega piecowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Ile wyleciało płynu ?? 100ml 200ml 500ml ?? ten układ mieści malutko płynu nawet nie wielki wyciek to przegrzanie dodając do tego zegar temp w F2 który jest mało precyzyjny nie zauważył że sie gotował.Obserwujcie czy zbiorniczku wyrównawczym pojawiają sie pęcherzyki powietrza Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 właśnie po ogarnięciu węża i dolaniu płynu zrobieniu tej rundki oraz tego odpalenia nie ubyło nic :) jutro sprawdzimy z tym zbiorniczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Bo to chyba dwie niezwiązane ze sobą rzeczy. Nawet jak poszła uszczelka pod głowicą to nie powinna powodować takich objawów. Jeśli rozrząd jest na pewno w porządku i luzy w normie to trzeba się przyjrzeć gniazdom zaworowym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 jak nic nie ubyło to nawet nie masz po co sprawdzać bąbelków w zbiorniczku, jak zacznie ubywać płynu a z odpływu zbiorniczka zacznie kapać wtedy masz problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 przyjrzeć się gniazdom zaworowym czyli jarząc logicznie sprawdzić czy nie są wypalone?? to czy poszła uszczelka czy też nie wystarczy wykręcić świece i jeśli pobiera płyn to powinna być z lepkim szarym osadem na elektrodzie bynajmniej taki zjawisko zachodzi w mniejszych pojemnościach więc tutaj efekt powinien być ten sam :D oprócz tych gniazd zaworowych jacyś inni podejrzani? np membrany w gaźniku czy coś silnik dostaje za dużo powietrza co za tym idzie zwiększona temperatura detonacyjna oraz zmniejszona moc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 To zależy w którym miejscu uszczelka puści. Objawy mogą być różne. A w tym przypadku jak masz czerwone kolektory to zapewne oznacza że temperatura spalin jest za wysoka. Może mieszanka jest spalana przy częściowo uchylonych zaworach. Nie ma spadku mocy? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) noo właśnie na samym początku uwzględniłem w poście że silnik jest słabszy :P dzisiaj do niego podjadę i sam sprawdzę mu te zawory bo może źle sprawdził zawory sprawdzone wszystkie luzy w normie oraz wszystkie zawory się domykają wywnioskowałem to z tego że wszystkie sprężyny zaworowe są na tej samej wysokości :) chyba zostaje tylko zwalenie głowicy Edytowane 7 Października 2014 przez hipolfs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.