pawle365 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Witam wszystkich, chciałbym sie dowiedzięć czy silnik z KTM lc4 620 lub BMW F650 bedą pasować do Mz 250 TS.Chodzi mi o to czy bedzie dużo pracy z ustawieniem łańcucha. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Pytasz na poważnie czy żarty robisz? Przecież w przytoczonych jednośladach silniki są zupełnie inaczej mocowane niż w MZ, to chyba kwestia ustawienia łańcucha to najmniejszy problem. Najpierw spróbuj wsadzić silnik, a dopiero potem martw się łańcuchem. Szlak marka MZ już przetarła wypuszczając model 500, więc pewnie jest to wykonalne tylko po co?A jak szukasz szczegółów to poczytaj http://hoth.amu.edu.pl/~intr/pliki/mz500/mz500.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawle365 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 na serio pytam sie, bo chce sie troche pobawić moją MZ-tką. właśnie dlatego chce do niej włożyć jakiś inny silni. Jeżeli te silniki co podałem są złe może zaproponujesz inne rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Lepiej kup sobie jakiś motor do remontu, w tym okresie możesz trafić na fajną okazję. Za dobry silnik będziesz musiał dużo zapłacić, dojdzie do tego dużo roboty z przekładką, jeżeli w ogóle się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawle365 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 chodzi o to że nie chce innego motoru. waszych wpisów wynika że moja idea jest trudna ale nie niemożliwa, czyż tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 To, że coś jest technicznie możliwe (bo wsadzenie innego silnika w jakąkolwiek ramę jest możliwe) nie oznacza, że ma to sens. Technicznie taki zlepek nie będzie zapewne lepszy od bazy a koszt jego wykonania przekroczy wartość zarówno MZ, motocykla z którego weźmiesz silnik jak i każdego sensownego jednośladu, który zapewni ci komfort jazdy i pewność, że się nie rozłoży za pierwszym zakrętem. Ale oczywiście jak masz kasę i lubisz wywalać ją do kosza to droga wola, w końcu kto bogatemu zabroni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Jak chcesz to bez zmian pasuje silnik od Etz 251 albo 301 :wub: i według mnie jest to jedyna zmiana jaką warto przeprowadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawle365 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Jak chcesz to bez zmian pasuje silnik od Etz 251 albo 301 :wub: i według mnie jest to jedyna zmiana jaką warto przeprowadzić.racja że bez zmian w mocowaniu, tyle że bez większych zmian w osiągach:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Tylko czy rama wytrzyma dużo większą moc silnika, druga sprawa koła szprychowe też mogą nie wytrzymać, hamulce będą za słabe, moim zdaniem odpuść sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Rama i hamulce powinny wytrzymać jazdę do 150 bez większego szfanku, przecież to nie rower, tarcze z przodu ma a niemieckie spawy nie były takie słabe szczególnie w ts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Rama i hamulce powinny wytrzymać jazdę do 150 bez większego szfanku, przecież to nie rower, tarcze z przodu ma a niemieckie spawy nie były takie słabe szczególnie w ts Pomyśl o czym piszesz. Autor posta rozważa wstawienie w otwartą ramę motocykla klasy 250 cc silnik ponad 2 krotnie większy o ponad 3 krotnie większej mocy. Spawy niezależnie od wykonania (czy niemieckie czy japońskie) mają przenieść określone obciążenie. W czasach projektowania MZ zakładano przeważnie współczynnik bezpieczeństwa 2, czyli że mechanizmy, w tym rama, przeniosą 2 razy większe obciążenie niż wynikające z obliczeń projektowych. I tak jak pisałem na początku tematu, technicznie pewnie jest taka zamiana możliwa ( stosując dodatkowe wzmocnienia ramy, zapewne przebudowując ją tak by zmieścił się silnik) niemniej już w takim wypadku całość stanowi loterię, wytrzyma na zakręcie czy nie. Bo, że poleci ponad 150 to pewne. Najlepsze jest to, że użytkownicy MZ narzekali na wiotkość ramy i zawieszeń 250 przy większych prędkościach, a te nawet nie zbliżały się do 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Najlepsze jest to, że użytkownicy MZ narzekali na wiotkość ramy i zawieszeń 250 przy większych prędkościach, a te nawet nie zbliżały się do 150.Nie w Ts. Co do autora to kup wrak i próbuj. Jakby co to potem chętnie kupię parę części od Mz :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naveintre Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Chcesz mocy? Wstaw silnik 125cc lub 250cc z japońskiego 2t. 125cc mają po 30km a 250 dobijają nawet do 50km. Silnik będzie lekki.mały a w ramie MZ zrobi się z tego zestawu rakiete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawle365 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 jaki japoński 2t polecasz, jeśli już coś takiego sugerujesz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawle365 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 ??? :blink:brak odpowiedzi ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.