Idaho Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Prawdopodobnie lancuch rozrzadu do wymiany' date=' czasami zdarza sie wybijanie gniazd zaworowych-przez brak serwisu,, urwanie zaworu przez katowanie na zimnym silniku, ale to wszystko slychac- trzeba tylko rozroznic "normalne "halasy od tych zwiastujacych klopoty a zuzycie oleju 0,2 na 1000 nie jest duze.Janek.[/quote'] Janek chyba coś pokręciłeś z tym urwanym zaworem? przecież urwany zawór zrobił by taką masakre w cylindrze że w ogóle nie było by sprężania i walił by paliwem z wydechu. Widziałem już takie silniki ale nienadawały się prawie do niczego, a ostatnio miałem przyjemniśc naprawias silnik gdzie urwała sie końcówka prowadnicy zaworowej (zawór ssący) masakra!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Ja tylko wymienilem jakie rzeczy moga sie zdarzyc w katowanym silniku. Moze niezbyt jasno to sformulowalem.Tez widzialem jak w silniku(akurat Gsxf 750) wygladaja urwane zawory i do czego sie silnik nadaje po takim fakcie. Przyjechali chlpoaki ze ich sprzet nagle takiej kompresji dostal ze nie moga jego przelamac. Rozbiorka wyjasnila dlaczego- jeszcze gdzies sie grzybki walaja po katach. Ale chlopaki miweli za nic moje wczesniejsze gderania i ostrzezenia by nie krecic po czerwonym i ladnie rozgrzewac silnik. Ich mama moto sprzedala a ja odkupilem od nich nieuzywane spodnie-nowki w folii za 50 zl:-)))))).Anyway VFR nadal aktualne.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 teraz wszystko jase... nie ma to jak pajace- KATY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Road Runner Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 W najbliższym czasie zamierzam sprawdzić i ewentualnie skorygować luzy zaworowe. Przy okazji chciałbym też sprawdzić stan napinacza i łańcuszka rozrządu. Profilaktycznie, bo póki co żadne niepokojące odgłosy nie dochodzą z silnika. I tu mam pytanie: czy napinacz można wykręcić przy dowolnym położeniu wału korbowego? Czy trzeba jednak wał jakoś specjalnie ustawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Możesz wykręcić obojętnie w jakim położeniu ale ja gdy tylko mam grzebać przy czymkolwiek związanym z rozrządem zawsze ustawiam na znaki...dla świętego spokoju. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.