Limo Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Witam. Chciałem się zapytać czy ktoś korzysta z tego wynalazku w swoim aucie i czy to się w ogóle sprawdza. Chodzi o auta z dwiema sondami lambda. Pozdro Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 W polo 1,2 najlepiej jest ją wyłączyć programowo. W tym aucie nawet jak jest sprawny katalizator to zapala sie check engine, emulgulator nie pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Jaka pamięć co do marki, no no :). Check engine (w przypadku vw to kontrolka składu spalin) może sygnalizować wiele błędów i faktycznie może się palić nawet jak kat jest sprawny. Ale zakładając że nie ma innych błędów to wkręcenie reduktora powinno spowodować zniknięcie kontrolki. Chyba że on nie działa i powoduje na przykład przejście w tryb awaryjny :biggrin: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Poza zaświeceniem sie jej nic więcej sie nie dzieje, gdyz sonda BANK2 jest jedynie diagnostyczna.Jest to czujnik tlenu, który ma zadany jakis próg zadziałania. Jest szansa, ze odsuwając ją ograniczysz działanie, ale nie w tym wozie.Miałem taki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Ty miałeś takiego muła? Nigdy bym nie pomyślał. Ale w takim razie wyczerpałeś pewnie wszystkie opcje uporania się z tą kontrolką. Mi nie tyle przeszkadza to że się świeci tylko nie chce żeby umknęły mi przez to inne błędy które komputer będzie zgłaszał. Kupiłem sobie kabel do podłączenia samochodu pod kompa żeby co jakiś czas sprawdzać czy nie wywala innych błędów, ale mam z nim problem bo udało mi się tylko raz z niego skorzystać. Ściągnąłem program diagnostyczny VDCS Lite, podpiąłem się do samochodu, program zczytał vin itp. ale tylko połowa opcji była aktywna (po lewej stronie). Mogłem na przykład skasować błąd ale nie mogłem przeprowadzić testu katalizatora. Co gorsze, kiedy drugi raz chciałem się podpiąć to już nie sczytywał danych samochodu i generalnie wywalał jakiś błąd. Czy jest możliwe że ten program pozwala tylko na jednorazowy dostęp do konkretnego samochodu i potem go blokuje czy raczej kabel się uszkodził w jakiś sposób? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 VCDS mam licencjonowany i nawet serwisy VAG korzystają z niego bo ma więcej opcji. Pewnie masz okrojoną wersję ale ile razy można skorzystać to nie wiem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 No tak, to jest darmowa wersja VCDS Lite. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 w omedze mam takie adaptery, sztuk dwie bo są 4 sondy , 2 właściwe i 2 kontrolneod roku nic nie wyrzuca, a mówili że trzeba nowe katy wstawić :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.