PGR Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Kiedyś rzuciłem tu temat i nie moge go za cholere znaleźć więc zapodaje nowy. Chodziło o kołysanie to w lewo to w prawo wystepujące tylko przy prędkościach parkingowych tak do 40. Adam M. Obwinił łozyska wahacza i poradził mi ich wymianę, co uczyniłem. Niestety nic się nie zmieniło. Więc chłopy radźmy dalej jakie jeszcze mogą być przyczyny tego dość dziwnego zachowania?? Przy prędkościach wyższych moto jedzie jak po torach prościutko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 a moze zuzyte sprezyny i amortyzatorki tylne ? a moze tylna opona, zmieniales ja kiedys na inna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 a moze zuzyte sprezyny i amortyzatorki tylne ? a moze tylna opona, zmieniales ja kiedys na inna ? o tym kołysaniu to Red ma racje, jak masz zużyte amory i nie równą sile tłumienia to będzie huśtało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 No i mam nadzieje ze tylna opone masz napompowana ? Adam M. PS. A rozbierales lacznik wachacza z amorem ?W jakim stanie sa jego lozyska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Ale jakie jest tłumienie gdy jedziesz 20 na godzine po równym asfalcie?? Tylko wtedy ten efekt występuje. Gdy jade prędkościami drogowymi to nic takiego nie ma ani żadnej shimmy. Tylna opona jest nówka dwudniowa i jest napompowana. Tzn. żeby było jasne to gdy opisywałem wcześniej to zjawisko to miałem jeszcze stara gumę ale po zmianie opony efekt nie zniknął, więc guma odpada. Adam jeśli chodzi o ten łącznik to nie bardzo rozumiem. Ja mam klasyczne resorowanie czyli dwa amorki i nie ma w nich łożysk przy łączniku... Pewnie w mono shockach pro armach i innych z centralnym są łozyska jednak tu nie zauważyłem żadnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 I co?? Poddajemy się bez walki?? JAKIE JESZCZE POMYSŁY NA TĄ DOLEGLIWOŚĆ :?: :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 "lata" przednie koło czy cały motocykl? Bo jest troszke nie jasno napisane (chyba że ja nie potrafie wywnioskować z tekstu :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Przednie kolo wlasciwie pozostaje w linii tylko motocykl sie pochyla w prawo pozniej spowrotem i w lewo i takie coraz glebsze ruchy az gdybym nie powstrzymal tego to gleba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Ciezko ci cos poradzic jak sie na tym nie siedzi :buttrock:))A jak wyglada sprawa lozyska glowki ramy - czy nie za mocno skrecone i moze stawia lekki opor przy wolnych predkosciach powodujac to bujanie.Jak masz centralke to postaw, podnies przod i pokrec kierownica sprawdzajac czy lekko chodzi od odbojnika do odbojnika.Jak nie masz centralki to podnosnik pod przodem silnika.Nie poddajemy sie tylko szukamy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Nie jest za mocno właściwie to trzeba dokręcić bo się zrobil luz i jest lekkie stukanie. Wszystkie łozyska w układzie jezdnym są powymieniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 A jakie masz opony - wszystkie szczegoly prosze ?Czy sprawdzales kola na okolicznosc bicia ? Sprawdzales lozyska w kolach ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 tak napisalem ze wszystki9e lozyska sa wymienione nasmarowane kola wywazone.Z przodu dunlop mocno zuzyty z tyły heidenau nówka.P.S. Na starej gumie z tylu i kiedys jeszcze na innej z przodu bylo to samo zachowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 No a co z tym biciem kol - sprawdzales to ?Kazda obrecz ma pewna tolerancje bicia i w razie jej przekroczenia dziwne rzeczy sie dzieja. To samo z lozyskami - to ze sa nasmarowane nie znaczy ze nie maja luzow.Stara opona z tylu to tyfus, ta nowa z przodu to tez nie moj typ :)))Wiadomo ze kazdy ma ograniczenia z kasa, ale to sa rzeczy na ktorych nie mozna oszczedzac w sportowym moto ( tzn opony )Poza tym czy nie jest czasami tak ze Dunlop jest radialny a Haidenau opasany ?Zebys sie troche pocieszyl ze nie tylko ty szukasz igly w stogu siana to mam jakis luz w przodzie jak go rusze z prawa na lewo i tez nie moge wykryc gdzie, a wydaje mi sie ze wszystko sprawdzilem - tyle ze moto zachowuje sie b stabilnie i nie czuc tego w jezdzie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 jedz sobie przebadaj geometrie ramy,albo o co mowilem od zawsze sprzedaj to na czesci :mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Adamie Gumy Heidenau ostatnio bardzo się poprawiły, Ja osobiście jestem z niej bardzo zadowolony klei się bardzo dobrze do asfaltu, szybko łapie temperaturę i ma dużą nośność. Niestety opony w tych rozmiarach (16 przód i 15 tył) należą do rzadkości i nie ma wielkie pola wyboru. Oraz w takich rozmiarach siłą rzeczy nie znajdziesz sportowych gum, jeszcze na przód może by coś było ale na tył 15-tka sportowa?? W każdym razie na żadną z tych opon nie mogę narzekać. Aha dla sprostowania to z tyłu jest nowa a z przodu stara.Bicia kół nie sprawdzałem ,łożyska są nowe więc raczej nie powinno być luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.