Skocz do zawartości

Kiedy sprzęt jest wykorzystany w 100%?


Major87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na 125 zrobilem ponad 6 tysiecy mil od polowy czerwca. Jezdze Suke kiedy moge, w najwieksze ulewy, w nocy itp. Na prawdziwym moto zaliczylem 3 sesje. Po prawku, dopoki nie bede mial nic innego, dalej bede smigal na 125. Ale jej nie sposob nie ogarnac. W zakretach tre podnozkami od kiedy swiadomie zacalem uzywac przeciwskretu. Na sporta przyjdzie czas, w koncu to mi sie podoba najbardziej i to mnie wciagnelo.

 

Do turystyki poki co starczylby mi tailpack - na kilka butelek energy drinkow. ;)

 

Podsumowujac, myslalem, ze nie bedzie problemu. Ale teraz wiem, ze nie bede w stanie jezdzic tej maszyny tak jak powinienem. Na mistrza prostej zadatkow nie mam, posmigam na czyms spokojniejszym i wtedy bede myslal o Gixie ;).

 

Tak czy siak, dzieki wszystkim za wypowiedz!i

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja chyba zbladzilem bo jezdze wszedzie, a tory omijam szerokim lukiem. Jakbym chcial cos praktycznego to juz dawno zamienilbym 2 kolka na 4... I tyle

masz sporta, mieszkasz w Radomiu bądź okolicach i nie jeździsz na tor? to co Ty na nim robisz? ekspresówka sobie śmigasz. Jak dla mnie bez sensu polansować sie, bo plastiki wyglądają ładnie na mieście. To fakt w mieście taka kawa czuje sie jak ryba w wodzie :banghead:

 

@Major87 - polecilem Ci sprobowanie bo z pierwszych postwo wynikalo, ze ladnie ogarniasz to 125. To myslalem, ze i na 600 sporcie dasz sobie jako tako rade.

 

@Major87 - polecilem Ci sprobowanie bo z pierwszych postwo wynikalo, ze ladnie ogarniasz to 125. To myslalem, ze i na 600 sporcie dasz sobie jako tako rade.

a co według Ciebie znaczy jako tako ?

 

teraz masz taki wybór sprzętów uniwersalnych na dobrym zawiasie i heblu, silnik z rodowodem sportowym. Fazer 600, sv 650, er 6f, hornet 600, street triple :P, fz 6, z 750. Bandit troche klocek tak jak Limo pisał ale przyjemne moto w miare ;).

Edytowane przez cinekban87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bo na torze wielkosci tego w radomiu moj motocykl poczuje sie jak ryba w wodzie - co najwyzej jak w akwarium chyba. Mysle, ze ekspresowka pozwoli lepiej rozwinac skrzydla.

Poza tym plastiki w moim moto wygladaja srednio ladnie bo poprzedni wlasciciel przyrysowal. No i z racji tego, ze jezdze caly czas, to nie za czesto jest czysty. ;)

 

 

 

Jako tako to znaczy tak zeby sobie krzywdy nie zrobic na pierwszym zakrecie. Tak w skrocie.

Edytowane przez wójens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bo na torze wielkosci tego w radomiu moj motocykl poczuje sie jak ryba w wodzie - co najwyzej jak w akwarium chyba. Mysle, ze ekspresowka pozwoli lepiej rozwinac skrzydla.

 

 

a byłeś? jeździłeś? na takim torze to ta kawa pokazałaby Ci technike jazdy a nie prędkość. No fakt lepiej napierdzielać 250 na prosto niż 80-100 w winklu.

 

 

 

Jako tako to znaczy tak zeby sobie krzywdy nie zrobic na pierwszym zakrecie. Tak w skrocie.

 

no tak jechac 20 km/h

Edytowane przez cinekban87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze 20 km/h to juz sam sobie dodales. A nie o to chodzilo, ale dodawaj sobie co chcesz.

 

W winklu dobrze latam, a na torze nie bylem. Jeszcze bys sie mogl zdziwic. Tor to nie wszystko wystarczy znalezc odpowiednie miejsce do cwiczen.

Lubie tez napierdalac na prosto nie wiem w czym problem. Mam tylko po zakretach jezdzic? Ja pier...

Edytowane przez wójens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie przyczepiłem :D tak jak Ty do tego sporta, żeby chłopak od razu wsiadał na 600 w plastiku, wszystko dla ludzi ale z umiarem. Nic Ci nie imputuje, jeździj jak chcesz mnie to nie interesuje, cwicz, śmigaj. Ale tak na chłopski rozum. Czy nie jest bezpieczniej latać bez ciśnienia na torze, gdzie można "bezpiecznie" się wyglebic albo wjechać w "kartofle" nie czeka tam na Ciebie latarnia, krawężnik itp.? Pisze o tym bo ludzie często olewają tory, bo tam tylko na sporcie się niby jeździ. Patrzą z mojej perspektywy to takie treningi na różnych torach nauczyły mnie jak jeździć nie tylko na torze ale i na co dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No fakt lepiej napierdzielać 250 na prosto niż 80-100 w winklu.


Mam po drodze do roboty jedno rondo, które potrafię pyknąć ze stałą prędkością 40 mph. Czy biorąc pod uwagę typ motoru, jaki aktualnie posiadam, to jestem badass :D ?? :D

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...