meitras12 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam. Oto moja SHL-ka z 59r. ZDJ:http://zapodaj.net/d42f973d33187.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/3e3e8e4c668eb.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/e5be06898adc3.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/310417c8dae63.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/53e070fa0393f.jpg.html A oto film: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Mleczko Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Coś w niej działa? Wygląda jak kupa złomu. Ostatnio z kumplem się męczyłem przy komarze z 73, wyglądał podobnie, tragedia, kolega włożył w niego więcej kasy niż koszt zakupu a i tak spędziliśmy przy nim ze dwa miechy... Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez Michał Mleczko Cytuj - dziennik kosztów na spritmonitor.deMoja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajzender Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Wygląda jak kupa złomu. Widać, że ktoś tu albo ma kiepskie poczucie humoru, albo po prostu się nie zna... Nie słuchaj pierdół - elegancka SHL-ka! ;) Remontujesz czy zostawiasz tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie słuchaj pierdół - elegancka SHL-ka! ;) Remontujesz czy zostawiasz tak?Dzięki ! Zostawiam w oryginale bez grzebania przy Niej, bo tylko wtedy ma sens posiadanie takiego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Mleczko Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Rdzy nie było w oryginale... Serio, pełno tego po stodołach stoi, w takim stanie nie da się tym jeździć, przeglądu nie przejdzie (przynajmniej nie powinno), jak chcesz to tak zostawić to nie bardzo jest się czym chwalić. Co innego, jak masz zamiar doprowadzić ją do stanu przynajmniej jeżdżącego, czyli regulacje, pewnie szlif, elektryka, licznik, nowe opony (!), nowe koła (albo regeneracja tych) i odmalowanie proszkowe (to w gruncie rzeczy niewielki koszt, poniżej 300zł dałoby radę wszystkie elementy) itd. Mówię tak, bo sam dłubałem przy komarku w trochę lepszym stanie (chociażby koła miał minimalnie jeszcze błyszczące, a nie jak w reklamie Hammerite'a) i to był złom, po naszych naprawach nadal był to złom (ale już odpalał, hamował na oba koła i miał lampę) i dopiero czwarty gość wziął i go zrobił porządnie, a każdy poprzedni i tak wziął stówę (części nie liczę). Cytuj - dziennik kosztów na spritmonitor.deMoja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Rdzy nie było w oryginale... Serio, pełno tego po stodołach stoi, w takim stanie nie da się tym jeździć, przeglądu nie przejdzie (przynajmniej nie powinno), jak chcesz to tak zostawić to nie bardzo jest się czym chwalić. Co innego, jak masz zamiar doprowadzić ją do stanu przynajmniej jeżdżącego, czyli regulacje, pewnie szlif, elektryka, licznik, nowe opony (!), nowe koła (albo regeneracja tych) i odmalowanie proszkowe (to w gruncie rzeczy niewielki koszt, poniżej 300zł dałoby radę wszystkie elementy) itd. Nie wiesz o czym mówisz. Znalezienie tego modelu w takim stanie to ogromne szczęście i nie leży ich pełno po stodołach. Właśnie na tym polega prawdziwa wartość starego motocykla że pozostawia się go w oryginalnym malowaniu i całej reszcie. Na co mi felgi świecące się jak "psu jajca" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajzender Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Nie słuchaj się ludzi, którzy bredzą - dobra rada. ;) Po stodołach to walają się Wieśki, wystawiane później na tablice/allegra po kilka tysięcy, bez papiera i połowy części. A ta SHL-ka wcale w takim złym stanie wizualnym nie jest! ;) Technicznie go nie ocenię, bo jak - ze zdjęć? ;) Swój klimat ma - popieram pozostawienie tak, jak stoi. Technicznie czegoś wymaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 A ja nie rozumiem w jaki sposób odrestaurowanie tego motocykla obniżyłoby jego wartość. Może ktoś wytłumaczyć? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajzender Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 To zależy, czy mówimy tu o wartości w sensie finansowym czy emocjonalnym... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Nie słuchaj się ludzi, którzy bredzą - dobra rada. ;) A ta SHL-ka wcale w takim złym stanie wizualnym nie jest! ;) Technicznie go nie ocenię, bo jak - ze zdjęć? ;) Swój klimat ma - popieram pozostawienie tak, jak stoi. Technicznie czegoś wymaga?Tarcze sprzęgłowe i półksiężyc do wymiany i w zasadzie to wszystko. A ja nie rozumiem w jaki sposób odrestaurowanie tego motocykla obniżyłoby jego wartość. Może ktoś wytłumaczyć?Jak świecące się felgi pasowałyby do reszty motocykla ? A nawet jeśli dochodziłoby malowanie to nic nie warte. Ceni się to że ten stary motocykl jest cząstką czegoś sprzed lat czego już teraz nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 To zależy, czy mówimy tu o wartości w sensie finansowym czy emocjonalnym... ;) Tak, w sensie finansowym. I nikt nie mówi o polerowaniu felg tylko usunięciu rdzy, naprawieniu prędkościomierza, wymianie przetartych kabli, itp. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.