Skocz do zawartości

Mechanik alkocholik złota rączka


bols2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Moje zdanie jest takie : jesli nie masz w tym zakresie doswiadczenia to lepiej oddaj motor do jakiegos przyzwitego mechanika.

Jesli posiada maszyny do robienia szlifu i regenracji wału to w zasadzie możesz być spokojny że przeprowadzi profesjonalnie potrzebne silnikowi zabiegi.

Gość który faktycznie robi przy motocyklach to bez problemu sprowadzi do 2 tygodni części (np. tłok) i wystawi rachunek.

Unikaj domorosłych mechaników którzy całe życie grzebali w Maluchu i 125p :buttrock: :buttrock: :) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to rozumiem ale czesci musze kupic u siebie w rzeszowie a moto latam u babki w sandomierzu w sandomierzu nie ma sklepu z czesciami do motorów ,dopiero w tarnobrzegu a tam tesh nie wiadomo czy beda miec do yamahy :buttrock: :buttrock: i chce kupic sobie czesci tutaj tzn chyba tylko tłok i pierscienie .Nie wiem czy to tak zawsze czy nie ale spiekło go tłoka jak sie zatarł to tłok sie spiekł i jest troche wytarty tzn był wytarty przed tym szlifowaniem .Ale tłoki są takie same przed szlifem i po ?czy trzeba zmieniac na wiekszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tłoki są takie same przed szlifem i po ?czy trzeba zmieniac na wiekszy?

Każdy kolejny szlif to większy tłok. AN strym tłoku powinna być napisana średbnica albo który to szlif i powiniienes kuoić o rozmiar większy. cylinder do szlifu daje sie do zakładu gdzie robią takie rzeczy. Najlepiej dać z nowym tłokiem to oni wtedy zrobią pod tłok i tak bedzie najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Byłem teraz u babki i pojeździłem tym motorkiem bez żadnej wiekszej naprawy cały czas kręciłem ją na najwyższe obroty dużo przeszła przejeździłem nią 1000 km i nic sie jej nie stało jak chodziła tak chodzi ale na przyszły sezon albo jeszcze w zimie planuje remont 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Niedawno zrobiłem remont bratu w jego RD-tłok szlif, nowy korbowód i łożysko w stopie+wszystkie łożyska i simmeringi, sprzęgło-efekt zadowalający, tylko trzeba się trochę na początku powstrzymać z pałowaniem. Jeśli nie stuka za mocno to nie ma po co pakować kasiory. A mechanik najprawdopodobniej zdarł resztki tłoka z gładzi cylindra i jeśli nie był sam garnek zbyt mocno zarysowany, to będzie chodziło i to długi czas ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...