bikemarko Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów. Po dość długiej przerwie kupiłem motocykl - wybór padł na coś starego i wg mnie fajnego czyli honda cb 250e 1970 rok, motocykl jes całkowicie do renowacji, silnik jest osobno na półce. Fotki załącze w najbliższym czasie. W związku z zakupem takiego motocykla poszukuje informacji jak się zabrac za przywrócenie tego pojazdu do stanu użyteczności. Chodzi mi o jakiekolwiek informacje, ludzi którzy zajmują się takimi modelami, książkę instrukcji, itp. Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedz. Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez bikemarko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Chyba lepiej nie mogłeś trafić, bo mamy tu na forum speca od tych motocyklihttp://forum.motocyklistow.pl/index.php/user/3995-piotr-dudek/ Pokaż fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemarko Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam. Przesyłam fotki, stan faktyczny motocykla. W piątek może uda mi się go umyć. Tylne koło sie nie kręci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Czeka cie niezly zakres pracy od podstaw :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemarko Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 To się domyślam. Najważniejsze, że są papiery. Ale szukam osób, które czymś takim się zajmują. Książki serwisowej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Curwa , do odpalenia to może nie będzie sporego nakładu ale do stanu katalogowego to szykuj cyferkę z czterema zerami w portfelu .Calusieńkie moto na atomy i renowacja.Forumowy Piotr Dudek jest specem od starych Hond : http://forum.motocyklistow.pl/index.php/user/3995-piotr-dudek/ Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemarko Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Stan katalogowy to może nie. Oryginał bardziej. No z odpaleniem wydaje mi się będzie problem, silnik był robiony przez jakiegoś magika, później stał w chlewie kilka lat. Muszę go umyć bo mi w garażu drobiem śmierdzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Bez przesady nie jest tak tragicznie ;) Trzeba wszystko rozebrać do najmniejszej śrubki i powoli składać od podstaw. Fajnie że sprzęt jest kompletnySerwisówkę spróbuj ściągnąć stąd http://chomikuj.pl/mozeto/Dokumenty/Motocykle+-+instrukcje/Honda/Honda+Cb+250+*2c360+*2c+Cl360*2cCj250+T*2c360T+Service+Manual,1047277196.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemarko Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 wizualnie to prawie oryginał, brakuje mu paru części, np. kapy, silnika raczej nie opłaca się naprawiać - długo leża. Z chomika raczej nie będę próbował..., może coś bardziej sprawdzonego. Co polecacie do odrdzewienia, wyczyszczenia, itp., mam już pewne środki na myśli, ale chcę zasięgnąć fachowych opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Nie rezygnowal bym z tego silnika tak od razu, jest w Polsce zaklad ktory dalej potrafilby cos z tych czesci alu zrobic,postaram sie znalezc adres troche pozniej.Najtrudniej bedzie oczywiscie rozebrac bez zniszczenia niczego, jesli dlugo lezal bez swiec i gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Tu masz trochę części, co prawda nowszy model, ale silnik chyba ten sam, o ile pamięć mnie nie zawodzi...ale chyba kopniaka brak... http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-cb-250-g-schliengen-liel/190808567.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=1965-01-01&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&negativeFeatures=EXPORT&minCubicCapacity=125&maxCubicCapacity=250&noec=1 Pozdr. J-999 Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemarko Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Nie rezygnowal bym z tego silnika tak od razu, jest w Polsce zaklad ktory dalej potrafilby cos z tych czesci alu zrobic,postaram sie znalezc adres troche pozniej.Najtrudniej bedzie oczywiscie rozebrac bez zniszczenia niczego, jesli dlugo lezal bez swiec i gaznikow. Chcę zachować motocykl w oryginale, jak ktoś się czymś takim zajmuje to pewnie ma części zamienne do tego silnika, chętnie przejże adresy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemarko Opublikowano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Witam. Panowie macie jakieś sprawdzone środki, metody do odnowienia, odrdzewienia tego cuda?. Aaa, jeszcze jedno, tylne koło - wybija się tą śrubę? bo mam problem z jej ściągnięciem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Trzeba przełożyć trzpień przez dziurę i wyciągnąć oś koła.... tutaj widzę rdzę dookoła, więc łatwo nie będzie, można spróbować wybić poprzez nakręcenie ruskiej nakrętki, ale istnieje możliwość uszkodzenia gwintu, można też spróbować nalać szuwaksu i opalarką spróbować podgrzewać okolice tej ośki, i wtedy pukać....Stan tego motocykla nie napawa optymizmem, lepsze sztuki kiedyś były u Ryśka w Jedwabnem na złomie, a nikt ich nie chciał...co się dało to się odzyskało, reszta posłużyła gdzieś w jakiś klubach i barach jako dekoracje... Tu wtrącę małą dygresję, stoją w paru miejscach porządne motocykle, stare, z lat 70-tych w które naprawdę dużo mniej trzeba zainwestować, kosztują różnie i 7, 8, ale i 20 tys zł.....ja wolałbym kupić za 7- 8000 i w przeciągu 1 tygodnia miałbym sprawny motocykl do jeżdżenia z możliwością rejestracji.... tu przykładowy... Gdzie tu logika.... ??? No ale to moje zdanie....nie każdy musi się zgadzać... Pozdr. J-999 Edytowane 3 Września 2014 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemarko Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Dzięki za odpowiedz. No 7-8 tyś to już jest jakaś tam suma, stan motocykla na tym filmie też wymaga wkładu finansowego, tak to sie tylko wydaję. Lata robią swoje... Na chwilę obecną jestem w trakcie czyszczenia, odrdzewiania, później zadecyduje co bedzie z nim dalej. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.