Goofer Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Jeśli nie da się wlać paliwa przez wężyk to albo masz zawieszony zaworek albo pełny gaźnik i więcej nie wlatuje,możesz miec tez zapchany mały filterek w tym króćcu od węzyka,oryginalnie był w DT ale często jest wyrzucany wiec możesz go już nie mieć. Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez Goofer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 SPuść paliwo z komory pływakowej do innej strzykawki i spisz ile mililitrów wyleciało .Potem zatankuj strzykawkę i na niej podejrzyj czy ją wypełni i się zatrzyma po mniej więcej takiej samej ilości mililitrów . .Przyda się mocna klamerka do zaciskania węzyka. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawwwrr Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 działa! :laugh: zdjąłem komorę pływakową, dokładnie wyczyściłem zaworek iglicowy, podgiąłem leciutko blaszkę od pływaka i pali :D ale zawsze manetka musi być opuszczona na 0 przy odpalaniu, jak jest odkręcona to nie da rady odpalić. teraz pojawia się problem regulacji. na ssaniu ładnie trzyma wolne obroty ale nie za bardzo chyba umiem je wyregulować (no i ogólnie cały gaźnik). kręcenie śrubami chyba nic nie zmienia a samą śrubę od regulacji wolnych obrotów, można wykręcić tylko na 2 obroty od maksymalnego wkręcenia, nie wiem czy to normalne :huh: . i z tego co zrozumiałem o regulacji, wykręcając śrubę od składu mieszanki obroty silnika powinny wzrastać? u mnie nie wzrastają :( . dlatego muszę trzymać na ssaniu, po opuszczeniu ssania, jeśli nie będę wspomagał obrotów manetką to zgaśnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 W 1 poście piszesz: "gaźnik czyszczony", a w ostatnim "dokładnie wyczyściłem zaworek". Coś chyba to czyszczenie ci nie idzie. A bez dokładnego umycia i przedmuchania możesz sobie regulować i nic z tego mądrego nie wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawwwrr Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 muszę niestety odświeżyć temat bo znowu tracę siły :( . wtedy rzeczywiście, jak na początku pisałem ze czyściłem, to nie wyjąłem pływaka i nie czyściłem zaworka. ale zacznę ponownie od początku. wtedy jak pisałem że już działa to paliła zawsze z 2-3 kopa (przez ten 1 dzień) i pojeździłem troszkę na nie do końca wyregulowanej co chyba nie było zbyt mądre. i od następnego dnia już paliła tylko na pych ale jak już paliła to bardzo dobrze, mocy miała tyle co zawsze i było ok. i teraz mam znowu trochę czasu, ale nie jeżdżę bo wolę żeby było ok z paleniem na kopa a nie na pych. na kopa to tylko niby troche czasami się wkręca ale strzela z tłumika co jakiś czas (przy pchaniu też się zdarzy) i to mnie martwi. gaźnik już jest wyczyszczony idealnie, przedmuchany i nie chce po prostu palić na kopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawwwrr Opublikowano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 nie macie pomysłów? :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Czyściłeś dysze ssania? jest ona tym dekielku co zakrywa gaźnik od spodu,o ile masz oryginalny gaźnik od dt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawwwrr Opublikowano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) masz na myśli komorę pływakową? to tamte dwie dysze przedmuchałem, główną i wolnych obrotów a dysza ssania? :huh: która to?(gaźnik orygialny) Edytowane 2 Września 2014 przez rawwwrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Jak masz mikuni z płaską przepustnica to dysza ta jest właśnie w samym tym dekielku od komory pływakowej,nie pamiętam już czy jest tam wkręcana dysza ale na pewno jest kanalik,jeśli jest zapchany to nie działa ssanie.Z korpusu gaznika wychodzi cienka rurka i wchodzi w otwór w dekielku,tam właśnie jest ten kanalik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawwwrr Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 wyczyściłem znowu wszystko dokładnie razem z tym kanalikiem ssania i nadal nie pali. za jakimś 4 kopnięciem strzeliło lekko z wydechu. i znowu zaczęło mi lecieć paliwo spustem z komory pływakowej. było tak że jakoś tydzień temu się z tym uporałem i przestało, przez ostatni tydzien dt nie ruszałem, dzisiaj odkręciłem kranik i niedługo powoli zaczęło skapywać. więc podgiąłem dzisiaj znowu te blaszkę w stronę zaworka i kapie teraz jeszcze szybciej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawwwrr Opublikowano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 ma ktoś jeszcze jakiś pomysł :/ tęsknię za moim moto, a naprawdę nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić :blush: Zaprowadzić do mechanika Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawwwrr Opublikowano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 jak kapie z komory pływakowej to można zrobić coś jeszcze oprócz obniżania poziomu paliwa ? bo wydaje mi się, że nic to nie daje, wyginam blaszkę na której wisi zaworek w stronę korpusu (w strone tej dziury gdzie wchodzi zaworek) i ciągle kapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 nie do końca potrafię zrozumieć co robisz z tego co piszesz, ale może po prostu wyginasz w złą stronę lub masz dziurawe pływaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 A zaworek dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.