Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika YAMAHA TDR 125


kacperski5450
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja chyba wiem... Zubożona mieszanka skutkuje tym, że jest mniejsze smarowanie (mniej paliwa z olejem), większą temperaturą silnika i w końcu zatarciem silnika. Wygrałem? :)

 

 

źle - przegrałeś

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Może napiszesz jak można sprawdzić (organoleptycznie) ,czy 2T pracuje na zubożonej mieszance ?

 

Te 2t co upalałem były chłodzone powietrzem i na ubogiej mieszance sprzęt się w lesie cholernie grzał, aż garnek skrzypiał :D Ja się wtedy gówno znałem ale ziom co latałem z nim niby się znał i uczulał mnie na to bo nie miał ochoty mi znowu czegoś robić :D i na upalne lata podlewał mi paliwem, argumentował to jeszcze tym że więcej świeżego paliwa odbierze więcej ciepła z komory spalania ale jak tak teraz myśle to nie wiem czy w 2t daje to takie efekty jak w 4t, w każdym razie nie zatarłem nigdy żadnego pieca w lesie a kat był do oporu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...