Skocz do zawartości

kacperski5450

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O kacperski5450

  • Urodziny 10/09/1994

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp.

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TDR 125 '99
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia kacperski5450

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Właśnie to mam w planach. W najbliższym czasie poszukam jakiegoś przerywacza do led'ów.
  2. problem rozwiązany. podłączyłem według tego "schematu"
  3. Witam. Mam problem z moją yamahą TDR. Chodzi i kierunki LED. Działały normalnie....a teraz po włączeniu kierunkowskazu świecą awaryjne...(kontrolka się nie świeci). Jak to wszystko poskładać do kupy? Wcześniej normalnie wszystko działało lecz teraz się coś posypało. Załączam zdjęcie z tymi kierunkami (na czerwono zaznaczone kable które idą od przodu. Nie wiem od czego one są ale jak się podłączy zielony kabel z tą złotą kostką, a drugi kabel od kostki do masy to wtedy normalnie mryga jedna strona z przodu wraz z kontrolką. Na żółto zaznaczone kable od masy)
  4. Ja chyba wiem... Zubożona mieszanka skutkuje tym, że jest mniejsze smarowanie (mniej paliwa z olejem), większą temperaturą silnika i w końcu zatarciem silnika. Wygrałem? :)
  5. Co do tych Boys-Toys to kumple narzekają... Jeden kupił od nich skuter i była lipa, a drugi kupił quada i po regulacji w serwisie nadal kijowo było i sam musiał jeszcze regulować.
  6. Zatarłem już 2 tłoki w skuterze z powodu zbyt ubogiej mieszanki (za dużo powietrza, a za mało paliwa). Teraz w yamaszce miałem czarną świecę i chciałem jakoś wyregulować ten gaźnik żeby spalanie było mniejsze, bo 11l na praktycznie 1.5 dnia jazdy to troche dobijające spalanie...
  7. DZIKOWSKI chyba pomyliło ci się z 4T... Teraz moto chodzi w miare dobrze, ale to nadal nie jest to. Boję się jeździc bo cały czas mam obawę, że w każdej chwili zatrze się silnik :v. Stojąc na luzie lub na wciśniętym sprzęgle i dodając gwałtownie gazu moto się dławi. Kręciłem śrubką bardzo powoli cały czas dodając gazu i nie mogłem znaleźć momentu gdzie silnik by sie nie dławił. Ale wczesniej przed moją "regulacją" normalnie można było dawać gazu do oporu i żadnego dławienia nie było więc iglicy nie ma co ruszać.
  8. generalnie to yamaha normalnie chodziła... myślałem, że sam coś zdziałam, ale moja wiedza na temat regulacji gaźników nie jest tak obszerna abym sam zdołał wyregulować ten gaźnik. dodam, że nie ważne czy na ciepłym czy na zimnym silniku jeśli teraz dodam gwałtownie gaz do oporu to yamaha zaczyna się dławić i po chwili gaśnie. jak wolniej, stopniowo dodaję gaz to jest wszystko ok. i jeszcze jedno. czy jak teraz źle wyreguluję gaźnik tą śrubką to silnik może się zatrzeć z powodu zbyt ubogiej mieszanki?
  9. Z tego co mi się wydaje obroty silnika będą największe jak śruba będzie najbardziej wykręcona. Jak samemu uda mi się chociaż trochę wyregulowac gaznik zeby można było normalnie jeździć to pojade do jakiegoś serwisu i niech mi tam wyregulują. Koszt chyba nie powinien przekroczyć 70zł?
  10. Witam. Potrzebuję pomocy w regulacji gaźnika. Filtr powietrza jest czysty (nowy), gaźnik także czysty. Ale nie mogę wyregulować gaźnika. z moich obliczeń wynika, że yamaha spaliła 10l na 160-170km. Odkręciłem świecę i zobaczyłem, że jest ona cała czarna czyli, że mieszanka jest zbyt bogata w paliwo i można jeszcze zmniejszyć spalanie . Od zawsze mam problem z gaźnikami. Po prostu nie umiem ich regulować. W simsonie miałem kłopoty, w jawce także i teraz przyszła kolej na yamahe. Obroty są dobrze ustawione. Muszę tylko ustawić skład mieszanki. Myślałem, że udało mi się to dzisiaj zrobić, ale przed chwilą byłem wstawić motocykl do garażu i miałem problemy z odpaleniem (dosyć długo musiałem kręcić rozrusznikiem). Można powiedzieć, że boję się ustawiania tego gaźnika, bo już w skuterze zatarłem 2 tłoki przez moją głupotę i nie chcę żeby to się powtórzyło w TDR'ce bo wtedy koszta naprawy będą powalające... Proszę o wytłumaczenie tak jak małemu dziecku jak ustawić ten cholerny gaźnik i nie odsyłajcie mnie do archiwum/google itd. bo szukam już tydzień czasu, męczę się z tym gaźnikiem i żadnych efektów nie ma. Jedynie znalazłem coś takiego "Regulacja: Ustawiasz zabezpieczenie iglicy w środkowym położeniu. Wkręcasz do oporu śrubę od składu mieszanki i wykręcasz ją o 2 i pół obrotu. Śrubę regulującą wysokość przepustnicy ustawiasz tak aby uzyskać w miarę niskie obroty (możliwie jak najniższe) Nagrzewasz silnik do temperatury pracy. W czasie pracy silnika ustawiasz śrubę od składu mieszanki tak aby uzyskać jak najwyższe obroty silnika. Następnie obroty te redukujesz popuszczając śrubę od wysokości przepustnicy. Powtarzasz jeszcze raz lub dwa ten krok. Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty. " ale trzeba jeszcze ustawiać gaźnik na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty.
  11. Chodzi o to, że motocykla szukam już od jesieni. Na początku była chęć zakupu DT125 potem mz etz 251, a teraz rozważam nad TDR125 i chyba się zdecyduję na ten model yamahy. Spróbuję dzisiaj wieczorem negocjować z tym gościem i może coś z tego wyniknie. Zaproponuję mu taką ofertę, że jedynie mogę kupić motocykl jeśli będzie on zarejestrowany. Jeśli się nie zgodzi to trudno... Będę szukał dalej :).
  12. Dobra... Sprostujmy to. Tamtą TDR'kę brać tylko wtedy jak już będzie zarejestrowana i mam mu nie wpłacać żadnych zaliczek. A co do tych, które opisałem wcześniej? Maxymalnie mogę jechać 250km po motocykl. Dalej już mi się po prostu nie opłaci chyba, że będzie jakaś okazja. Po motocykl mogę jedynie jechać w sobotę albo w niedzielę bo tylko wtedy mój ojciec jest w domu. Chcę słuchać dobrych rad i mam zamiar się do nich stosować, ale postawcie się w mojej sytuacji. Mieszkam na takim zadupiu (zachód polski...) i w tych rejonach jest mało motocykli. Jest jeszcze możliwość poszukania motocykla w Niemczech (okolice Berlina) i stamtąd sprowadzić moto. Tylko, że mój niemiecki nie jest na tyle dobry żebym mógł swobodnie przeglądać ogłoszenia na różnych stronach... Więc w tym przypadku by mi ktoś musiał pomóc w szukaniu takiej TDRki i rozkminiać opisy aukcyjne, a wątpię, że ktoś taki się znajdzie. Znalazłem coś takiego jeszcze http://allegro.pl/yamaha-tdr-125-50-motorower-nie-dt-senda-tzr-i4361861138.html ale ta yamaha jest uszkodzona i zarejestrowana na 50cc... Jednak za takie pieniądze spodziewałbym się w 100% sprawnego moto.
  13. Nie, nie jest to jedyny motocykl w Polsce, ale jest to praktycznie jedyny w mojej okolicy. Znalazłem jeszcze 2. http://otomoto.pl/yamaha-tdr-125-super-stan-1-reka-z-niemiec-M4058744.html Ten ma także niski przebieg i nie wiadomo czy nie był cofany. http://olx.pl/oferta/yamaha-tdr-125-CID5-ID6eQ83.html#6bdbf4bc1d zaś ten ma przebieg 44tyś.km i był robiony kiedyś remont, ale nie wiadomo co było wymieniane i dokładnie kiedy... Przez pół Polski po motocykl nie mam zamiaru jechać, bo to mija się z celem.
  14. Więc jest taka możliwość żeby on go zarejestrował w Polsce tylko muszę mu wpłacić zaliczkę. Może poproszę go żeby nagrał jakiś film jak ta yamaha odpala, jeździ ogólnie jak wszystko wygląda chociaż wiem, że to i tak nie to samo co normalne oględziny...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...