Skocz do zawartości

Honda CBR 600 F4 pompa paliwa oraz kruciec


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie !

Potrzebuje pomocy przy uruchomieniu Cbr F4 z 99r.

 

1. Gdzie ma być podpięty ten kruciec ? Odebrałem moto już bez podpiętego krućca oraz przewodu gumowego.

Drugi krucieć jest dobrze podpięty ? Do pokrywy zaworów.

http://s16.postimg.org/6hdererw5/P300714_10_55.jpg

 

2. Pompa paliwa cały czas pracuje po załączeniu zapłonu. Po zrobieniu ciśnienia pracuje dalej tylko nie ma gdzie tłoczyć paliwa więc pracuje wolniej. Nie chce się wyłączyć. W pompie jest jakiś regulator ciśnienia który powinien wyłączyć pompe ? A może jest jakiś czujnik ciśnienia ?

 

Bardzo proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam, Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę podejrzeć zdjęć więc pomgę tylko na 2 problem.

w F4 pompa włącza się dopiero po odpaleniu. Sygnał z modułu ign1 prócz cewki pierwszego cylindra idzie jeszcze na przekaźnik odcinający paliwo (3P - kasbel niebiesko-czarny) z którego dalej idzie na przekaźnik pompy (5P). Wygląda na to że ktoś u Ciebie nieumiejętnie naprawiał instalacje i tak:

- sprawdź czy nie masz zwarcia (lub zwarty przekaźnik 5P z prawej strony motocykla) między przewodami czarno-biały, a czarno-niebieski.

- sprawdź czy po włączeniu zapłonu i kill-switcha na przekaźniku odcięcia paliwa 3P między niebiesko-czarnym przewodem, a ramą nie pojawia się napięcie aku

 

Jak oba testy wyjdą negatywnie to szukamy dalej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za szybką i wardzo konkretną odpowiedz. Na 100% w F4 pompa ma chodzić dopiero po odpaleniu ? Szukając po forach odpowiedzi na moje pytanie wszedzie padały zagadnienia o charakterystyczne "trrrrrrrrr" po przekręcaniu stacyjki i kill-switcha.

 

Wrzucam jeszcze raz foto odnośnie pierwszego pytania.

P300714_10_55.jpg

Edytowane przez Krzysnik363
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ohh jeeeezus ... ale burdel - teraz widzę obrazek.

ten wąż który wychodzi z silnika nie idzie do króćca tylko w obudowę filtra powietrza (pod spodem z przodu), a brakujące dwa węże od króćcy idą:

- ten z wężami wychodzącymi od wewnątrz gaźników do prawego złącza solenoidu, który powinien znajdować się pod przednim mocowanie zbiornika, we wnęce ramy, nad silnikiem

- ten z wężami wychodzącymi od zewnątrz gaźników do obudowy filtra powietrza z prawej jego strony

 

Co do tej pompy już teraz nie jestem pewien ... trochę czasu już minęło od kiedy nie mam już F4. Na pewno w F4 pompa nie musi wytwarzać ciśnienia bo silnik chodzi bez zbiornika o ile gaźniki pełne :) a to trrrrr było chyba tylko po świeżym podpięciu zbiornika do układu i wynikało chyba z wcześniejszego rozszczelnienia układu paliwowo-powietrznego.

 

Jedno wiem na pewno - bez manuala będzie Ci bardzo ciężko ogarnąć wszystkie wężyki między silnikiem gaźnikami a airboxem, bo wygląda na to że ktoś bez pojęcia próbował to na szybko poskładać i narobił bigosu. Skompletuj i prawidłowo popodpinaj wszystkie wężyki, a potem zajmij się pompą - najlepiej zrób diagnozę układu paliwowego jak zaleca manual, bo problemy może tutaj sprawiać kilka rzeczy na raz.

 

http://tbbracing.com/2013/05/27/cbr600f4sm/

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...