Krzysnik363 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Witam serdecznie !Potrzebuje pomocy przy uruchomieniu Cbr F4 z 99r. 1. Gdzie ma być podpięty ten kruciec ? Odebrałem moto już bez podpiętego krućca oraz przewodu gumowego.Drugi krucieć jest dobrze podpięty ? Do pokrywy zaworów.http://s16.postimg.org/6hdererw5/P300714_10_55.jpg 2. Pompa paliwa cały czas pracuje po załączeniu zapłonu. Po zrobieniu ciśnienia pracuje dalej tylko nie ma gdzie tłoczyć paliwa więc pracuje wolniej. Nie chce się wyłączyć. W pompie jest jakiś regulator ciśnienia który powinien wyłączyć pompe ? A może jest jakiś czujnik ciśnienia ? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Nie mogę podejrzeć zdjęć więc pomgę tylko na 2 problem.w F4 pompa włącza się dopiero po odpaleniu. Sygnał z modułu ign1 prócz cewki pierwszego cylindra idzie jeszcze na przekaźnik odcinający paliwo (3P - kasbel niebiesko-czarny) z którego dalej idzie na przekaźnik pompy (5P). Wygląda na to że ktoś u Ciebie nieumiejętnie naprawiał instalacje i tak:- sprawdź czy nie masz zwarcia (lub zwarty przekaźnik 5P z prawej strony motocykla) między przewodami czarno-biały, a czarno-niebieski.- sprawdź czy po włączeniu zapłonu i kill-switcha na przekaźniku odcięcia paliwa 3P między niebiesko-czarnym przewodem, a ramą nie pojawia się napięcie aku Jak oba testy wyjdą negatywnie to szukamy dalej ... Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) Dzięki wielkie za szybką i wardzo konkretną odpowiedz. Na 100% w F4 pompa ma chodzić dopiero po odpaleniu ? Szukając po forach odpowiedzi na moje pytanie wszedzie padały zagadnienia o charakterystyczne "trrrrrrrrr" po przekręcaniu stacyjki i kill-switcha. Wrzucam jeszcze raz foto odnośnie pierwszego pytania. Edytowane 31 Lipca 2014 przez Krzysnik363 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Z tego, co pamiętam to ten króciec powinien być podpięty do obudowy filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) ohh jeeeezus ... ale burdel - teraz widzę obrazek.ten wąż który wychodzi z silnika nie idzie do króćca tylko w obudowę filtra powietrza (pod spodem z przodu), a brakujące dwa węże od króćcy idą:- ten z wężami wychodzącymi od wewnątrz gaźników do prawego złącza solenoidu, który powinien znajdować się pod przednim mocowanie zbiornika, we wnęce ramy, nad silnikiem- ten z wężami wychodzącymi od zewnątrz gaźników do obudowy filtra powietrza z prawej jego strony Co do tej pompy już teraz nie jestem pewien ... trochę czasu już minęło od kiedy nie mam już F4. Na pewno w F4 pompa nie musi wytwarzać ciśnienia bo silnik chodzi bez zbiornika o ile gaźniki pełne :) a to trrrrr było chyba tylko po świeżym podpięciu zbiornika do układu i wynikało chyba z wcześniejszego rozszczelnienia układu paliwowo-powietrznego. Jedno wiem na pewno - bez manuala będzie Ci bardzo ciężko ogarnąć wszystkie wężyki między silnikiem gaźnikami a airboxem, bo wygląda na to że ktoś bez pojęcia próbował to na szybko poskładać i narobił bigosu. Skompletuj i prawidłowo popodpinaj wszystkie wężyki, a potem zajmij się pompą - najlepiej zrób diagnozę układu paliwowego jak zaleca manual, bo problemy może tutaj sprawiać kilka rzeczy na raz. http://tbbracing.com/2013/05/27/cbr600f4sm/ Edytowane 31 Lipca 2014 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 W F3 pompa włącza się dopiero po wciśnięciu startera i zakręceniu silnikiem, nie ważne czy odpali czy nie. W F4 jest pewnie tak samo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.