maddhin87 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam,oglądałem XR600.Moc jest, kompresja przy kickstarcie też. Pytanie:1.Od czasu do czasu na wolnych obrotach sam je sobie podkręca, albo jak się puszcza podczas jazdy gaz, to potrafi zgasnąć.Regulacja gaźnika i lewe powietrze pewnie?Mechanizm dekompresji jest zdemontowany, ale właściciel całkiem nieźle radzi sobie ze startowaniem :-) 2.Na jałowym biegu pojawia się cykanie, które wcina się w regularną pracę silnika.Nakręciłem dwa filmiki.http://www.youtube.com/watch?v=XEp_wZABmIIhttp://www.youtube.com/watch?v=U4i-kroMoE0 Łańcuch rozrządu? Luźny? do wymiany? Czy coś gorszego? Generalnie jest to coś niepokojącego? Odradzilibyście zakupu? Siedzę w Cafe i nie miałem do tej pory kontaktu z enduro/1cylindrowymi, ale chciałbym tą hondę kupić. Dzięki z góry! Cytuj Kickstarter musi być! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 ciezki temat1. problem moze tkwic w gaźniku ale tez pęknięty moze byc króciec ssący, problem moze byc tez w elektryce, mialem kiedys xl 600 z silnikiem w 99% takim samym i tam mimo walki z gaźnikami problemem okazała się elektryka, po przewinięciu altka problemy się skończyły2. z tym cykaniem to obstawiałbym ze łańcuszek uderza o ramię napinacza, miałem cos takiego w jeszcze innej xl, złap palcami za tą chromowaną srubę-oś napinacza i spróbuj wyczuc czy cykaniu towarzyszy wibracja na tym elemencie, jak tak to sprawa jest jasna-łańcuszek do wymiany a z nim spręzyna napinacza, niestety bez zdjęcia klawiatury nie ocenisz łańcuszka, trzeba to rozebrac i nie polecam z tym jezdzic, oczywiscie problem moze byc takze z dzwigienkami, z wałkiem a nawet z łozyskami walka czy nawet z tłokiem, tak czy siak rozbierac trzeba, częsci są dostępne nowe bywają kosmicznie drogie np. napinacz kosztowal chyba 600zł ale jest pełno uzywek, czy warto to brac to tez kwestia kasy i celu do jakiego to ma słuzyc, moim zdaniem taki moto w idealnym stanie wart jest max 4K, są goscie którzy cenią je niemal 2x tyle dorabiając legendę o niezniszczalnosci (która jest mocno naciągana), na 1 enduro będzie ok, jak troche się nauczysz i będziesz chciał ostrzej poganiac to trzeba będzie zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 moja też gaśnie przy schodzeniu z obrotów czasem , i w mojej np nie wolno robić przegazówek na jałowym bo wtedy w 90% przypadków zgaśnie ;D To jest ogólnie zajebisty motocykl , z tym że remont jest niestety drogi (na moją kieszeń jest drogi ) i momentami wymaga trochę więcej narzędzi niż komplet kluczy płasko oczkowych, i mimo że to wiatrołap z lat 80 momentami jest dosyć skomplikowany............nie wiem czy robiłeś kiedyś remont dużego 4T...... Części są tanie , pomijając to co musisz wziąć w ASO, tłok 200 zł , uszczelki 100(chińskie u jednych uszczelnią u innych nie , u mnie spod głowicy coś tam leci ) , korba chyba 500...... W tym drugim filmiku coś tłucze ja się mojej nigdy dokładnie nie przysłuchiwałem , telefon też może zniekształcać dźwięk , powiem ci że ma 90% to nie korba bo u mnie korba waliła chyba 2 lata zanim zrobiłem remont więc znam ten dźwięk na pamięć :D chcesz to w SM czy do orania pola ?? ona na duala się średnio nadaje , olej często , siedzenia dla pasażera nie ma , bagażnika nie ma , stacyjki nie ma.......... Do orania pola naprawdę wypas , ja swoją 3 lata 100% off , lekka , mocna , cuda można robić, od 0.5 roku stoi nie ruszana bo mam inną zabawkę , ale generalnie polecam............mój egzemplarz był totalnie bulletproof , brała 0.5l oleju/100km , niebiesko od dymu , dolewałem samochodowego z beczki jak biegi ciężko wchodziły i silnik dzwonił (bagnet wtedy był suchy ) po 2 latach takiego gnojenia zrobiłem remont bo padła mi świeca :D do roboty miałem korbę, tłok , cylinder , rozrząd profilaktycznie zrobiłem no i uszczelniacze, sprzęgło było jak nowe po 2 latach na samochodowym oleju.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddhin87 Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam, dzięki za podpowiedzi!Mogę dodać, że niemieckie forum zr dodało, że to wałek rozrządu i popychacze zaworów.:-/ gościu chce 4.000, wiec chyba odpuszczę. Dzięki! Cytuj Kickstarter musi być! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Cena adekwatna do stanu a naped właka rozrządu na pewno do przegladu - łańcuch szoruje po deklu . Plus że garnek nie uflejany olejem wiec jest szansa że rzadko rozbierany . Za tę monetę to nie wiem czy coś więcej ugrasz . Samoczynna zmiana obrotów to może być problem gaźnikowo paliwowy lub elektryczny . Rozumiesz że kupujesz dwudziestolatka i to uż na amen bedzie studnia bez dna.apropos wałka rozrządu - na tych filmach(oprócz łańcucha ) czasami słychac takie głuche popukiwanie - to jest właśnie wałek rozrządu ale znalexć tego starucha bez tej przypadłości to jak 6 w totka. Jak chcesz tanioche to XT600 sa w lepszych cenach ale niekoniecznie w lepszym stanie , pozatym sa bardziej mułowate . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.