Crovcia Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 (edytowane) Panowie wpadły mi w oko te modele i an nie sie nastawiam na kupno : Husqvarna te 410 Suzuki drz 400 (e)Honda xr 400 Więc tak moto uzytkowane do weekendowego latania z kumplami w terenie trasy długie około 120-150 km, przesiadam się po kawasaki kdx 250 (około 50koni) chciałbym aby moto nie było jakimś strasznym mułem, tez chodzi o to żeby moto nie było drogei w utrzymaniu i nie za ciężkie. Lampa przód obowiazkowo, więcej wymagań raczej nei mam . Jesli macie jakieś inne modele podawajcie nazwy obczaje. Wrka, oraz exc odpada ponieważ z tego co słyszałem strasznie drogie w utrzymaniu. Edit. Husqvarna TE 250 to full cross czy enduro? jakie koszty? Edytowane 15 Lipca 2014 przez Crovcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Miałem TE610 i już NIGDY miał nie będę ( tylko ja wiem ile mnie kosztowała ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Czyli mówisz ze huska cienko :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 jak to jest ze zadajesz dziesiątki bezsensownych pytań w roznych tematach a jednocześnie w innych wypowiadasz się jakbys zęby zjadl na tym sporcie? jakbys miał cos kupic to juz bys kupił, wszystko o wyborze maszyny zostalo napisane w podpiętym wątku, jeśli jeszcze go nie zlikalizowałes to dam ci radę - jezdzij dalej na dr po tuningu bo z twoim sprytem na nowocześniejszej maszynie mozesz do końca wakacji nie dojechac, pozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 E tam drka jest najlepsza żadna dtka ani zadna inna 125tka nie podskoczy :P dzięki za rade :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 XR troszke slabawa , huska malo znana ( czy to nie cos w stylu EXC 400 ? ) , DRZ dosc solidna i mocna maszyna . Ale te "dlugie" trasy to zrobi kazdy "wyczyn" w 4T. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 te 410 to bardzo ostry hard coś jak berg , powiedziałbym że ostrzejsze niż exc , tylko że stara te 410 to moto bardzo awaryjne i na dzień dzisiejszy chyba już z problemem z częściami Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 tak zrobi każdy, mój koelga na yzf lata z nami, i po 8h ma półbaku nawet wiecej bym powiedział, bo jezdzimy na luzie dużo przerw i wgl. ale chodzi mi ogólnie o koszty utrzymania, bo na mój teren racej nie opłaca się takiej crfki kupić. raczej zdecyduje sie na drztke a który rok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 8h i spalone pół baku ????!!!! jakieś 4l w 8h ????!!!! Stary dawaj namiar na ten motocykl biorę za każdą kasę , w nocy nawet przyjadę, po nogach będe całować :D chyba że na 8h macie 7 h przerwy :D Mnie ostatnio wyszła 3-kółka 3l/h napitalania na opór gazu w piachu do kolan no ale bak 8l to daje 2h tylko :( o drz-cie masz cały temat ja sam pierdyliard razy opisywałem jej wady i zalety jak wklepiesz w google dr-z400 to zaraz znajdziesz których roczników się wystrzegać, wszystko było........Generalnie zasada prosta jak zawsze najmłodszy na jaki cię stać, z zastrzeżeniem że lepiej wziąć rok 2 lata starszą sztukę w lepszym stanie technicznym niż w tej samej kasie młodszą a zgruzowaną.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 (edytowane) tam w baku nie ma nawet 8l, jest zależnie o rocznika ok 7l, spalanie duze bo keihin 41 i krótkie przelozenia co oznacza jazdę na wyższych obrotach niz inni, u nas na wypadach pierwsze motki z osuszonymi bakami to crfy i yzf 450, nawet rzekomo strasznie paliwożerne 2T 250 i 300 mają większy zasięg te 410 nie ma pompy oleju, wałek nierządu jest smarowany olejem wciąganym po łańcuszku, o dziwo nie wałek i dzwigienki tam padaly tylko korba :biggrin: zwykle tak sie konczy przygoda ze starąhsq http://olx.pl/oferta/husqvarna-tc-610-uszkodzony-silnik-CID5-ID13f4L.html#de94cb14efhttp://olx.pl/oferta/husqvarna-te610-te-610-zarejestrowana-sprzedam-CID5-ID6t8TT.html#de94cb14ef http://olx.pl/oferta/husqvarna-tc-te-610-uszkodzony-zamiana-za-2t-rm-sx-kx-xr-CID5-ID6f8Ur.html#b8230fca22 także celuj w xr i drz, xr ma wadę bo chłodzona wiatrem, ale do spokojniejszej jazdy to wystarcza, drz z kolei jak dla mnie fatalnie sie prowadzi, ale są tacy co latami na tym jezdzą wiec chyba to rzecz gustu, czasem mozna kupic klx 300, jest bardzo lekki i dobry w teren tylko moc będzie przeciętna i z częsciami krucho Edytowane 19 Lipca 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 8h i spalone pół baku ????!!!! jakieś 4l w 8h ????!!!! Stary dawaj namiar na ten motocykl biorę za każdą kasę , w nocy nawet przyjadę, po nogach będe całować :D chyba że na 8h macie 7 h przerwy :D Mnie ostatnio wyszła 3-kółka 3l/h napitalania na opór gazu w piachu do kolan no ale bak 8l to daje 2h tylko :( o drz-cie masz cały temat ja sam pierdyliard razy opisywałem jej wady i zalety jak wklepiesz w google dr-z400 to zaraz znajdziesz których roczników się wystrzegać, wszystko było........Generalnie zasada prosta jak zawsze najmłodszy na jaki cię stać, z zastrzeżeniem że lepiej wziąć rok 2 lata starszą sztukę w lepszym stanie technicznym niż w tej samej kasie młodszą a zgruzowaną.... kolega ma racje w baku jest chyba 7litrów. może przesadziłęm ale serio jeszcze im dostało na luzie :0 tyle że to była spokojna jazda bez jakiegoś dawania :) tam w baku nie ma nawet 8l, jest zależnie o rocznika ok 7l, spalanie duze bo keihin 41 i krótkie przelozenia co oznacza jazdę na wyższych obrotach niz inni, u nas na wypadach pierwsze motki z osuszonymi bakami to crfy i yzf 450, nawet rzekomo strasznie paliwożerne 2T 250 i 300 mają większy zasięg te 410 nie ma pompy oleju, wałek nierządu jest smarowany olejem wciąganym po łańcuszku, o dziwo nie wałek i dzwigienki tam padaly tylko korba :biggrin: zwykle tak sie konczy przygoda ze starąhsq http://olx.pl/oferta/husqvarna-tc-610-uszkodzony-silnik-CID5-ID13f4L.html#de94cb14efhttp://olx.pl/oferta/husqvarna-te610-te-610-zarejestrowana-sprzedam-CID5-ID6t8TT.html#de94cb14ef http://olx.pl/oferta/husqvarna-tc-te-610-uszkodzony-zamiana-za-2t-rm-sx-kx-xr-CID5-ID6f8Ur.html#b8230fca22 także celuj w xr i drz, xr ma wadę bo chłodzona wiatrem, ale do spokojniejszej jazdy to wystarcza, drz z kolei jak dla mnie fatalnie sie prowadzi, ale są tacy co latami na tym jezdzą wiec chyba to rzecz gustu, czasem mozna kupic klx 300, jest bardzo lekki i dobry w teren tylko moc będzie przeciętna i z częsciami krucho nad klx tez sie zastanawiałem ale serio ciezko o cześci a nie chce czekac na czesci miesiac i płacić kosmiczne pieniądze. wiec celuje w drz a jeszcze jedno czy budowa silnika drz s a drz e się rózni dużo? czy normalnie czesci od s podchodza do e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 jak będzie dobry stan to prędzej zajeździsz kilka łańcuchów i opon zanim zajrzysz do silnikai zdecydowanie szukaj E, tylko warunek, musisz mieć powyżej 180 bo będzie płacz że się jeździ jak na kobyle Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 dzięki wszystkim :)edit, niewiem czy to cos da ale wszyscy 5 w profilu i do zamkniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Panowie co powiecie na to? http://www.limanowa.in/ogloszenia/moto/motocykle;husqvarna-te-350,112503.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 na oko to stara te bez pompy oleju -dobre na zlot i strzał z korby :D Nawet jak nie strzeli to poczytaj sobie serwis takiej starej husqi jak wygląda , jakie są interwały wymian...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.