Munzer Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Zaczęło się właściwie nagle. Przy wrzucaniu jedynki, potem dwójki, trójki, itd. Wrzucam bieg i mocno odkręcam manetę, wtedy zaczyna rwać jak w momencie,gdy brakuje paliwa. Kiedy odkręcam powoli efekt jest jakby mniejszy lub wcale. Podczas normalnej, plynnej jazdy, nic się nie dzieje. Myślicie, że to zasyfiony kranik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 (edytowane) masz kranik podcisnieniowy(oryginalny),pytam,poniewaz czasem zdarza sie,ze w tych podcisnieniowych membrana ulega zniszczeniu ? Edytowane 15 Lipca 2014 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Początki wypadającego biegu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munzer Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 (edytowane) Początki wypadającego biegu. Okazało się, że trzeba było wyregulowac gaz i wszystko gra. Przy okazji kranik też zasyfiony, i tu pytanie. Tai standardowy zestaw naprawczy będzie pasował? Jak ten: http://allegro.pl/show_item.php?item=4360854716 Edytowane 16 Lipca 2014 przez Munzer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo64 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 To jest zestaw naprawczy do kranika zwykłego bez podciśnienia, brak membrany . Ja wywaliłem kranik podciśnieniowy (przeciekała membrana ) i zamontowałem zwykły grawitacyjny za 75 zł . Koszt nowego podciśnieniowego około 450 zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munzer Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 To jest zestaw naprawczy do kranika zwykłego bez podciśnienia, brak membrany . Ja wywaliłem kranik podciśnieniowy (przeciekała membrana ) i zamontowałem zwykły grawitacyjny za 75 zł . Koszt nowego podciśnieniowego około 450 zł . A można ze zdjęcia wywnioskować, czym mam zwykły, czy podciśnieniowy? Wydaje mi się, że zwykły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Chyba masz podciśnieniowy, ale sprawdź, czy nie dochodzi do niego cienki wężyk podciśnienia z gaźnika/wtrysku. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 A można ze zdjęcia wywnioskować, czym mam zwykły, czy podciśnieniowy? Wydaje mi się, że zwykły...to jest podcisnieniowy Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munzer Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 W gaźniku był syf, no i filtr powietrza też prosił się o mycie. Po wymyciu i naoliwieniu filtra, moto zaczał strzelać jak z karabinu, ale teraz wszystko jest juz ok. Kranik tymczasem został jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.