Skocz do zawartości

zipp pro 50/72 brak spręzania nowy tłok cylinder głowica (139fmb(


Rekomendowane odpowiedzi

ja sprawdzalem jak motor popracował troche, ale sprawdze jak wroce do domu ; )



Strzały z tłumika czym.mogą być spowodowanr? + na wysokim.obrotach nie.przyjemny dźwięk z głowicy, gdzieś czytałem że to spalony zawór wydechowy, możliwe że nowy i juz.spalony?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyżej biegu jałowego masz zbyt uboga mieszankę .

Sprawdż filtr powietrza i szczelność pudła i króćca aż do gaźnika (czy masz sprej do filtrów gąbkowych ?) .

Sprawdź szczelność króćca za gaźnikiem .

Jeśli gaźnik kompletny i szczelny i to powyżej tez szczelne to podnieś o 1 ząbek iglicę na przepustnicy podciśnieniowej.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie pierwszy temat w którym wykazujesz ignorancję na wiedzę techniczną. Zacznij czytać książki bo skończysz jak "pan edziu" i 50 lat jak małpa będziesz klocki i tarcze w samochodach wymieniać.

Strzela w wydech bo głowica jest skończona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie pierwszy temat w którym wykazujesz ignorancję na wiedzę techniczną. Zacznij czytać książki bo skończysz jak "pan edziu" i 50 lat jak małpa będziesz klocki i tarcze w samochodach wymieniać.

Strzela w wydech bo głowica jest skończona.

odrazu po zobaczeniu ze ostatni napisałeś, bałem się czytać twój post, bo wiedziałem że bedzie krytyka . ale cóż. krytyke trzeba przyjmować . jutro sprawdze tą głowice .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Przez pewien okres czasu babrałem się w chińskich silnikach oczywiście hobbystycznie. Z doświadczenia powiem że zakup wszelakich części które są okrzyknięte jako mija się z celem. Głowice składają debile w sklepikach z części które akurat wpadną w łapę do tego wciskając klientom ciemnotę że w skuterach się zaworów nie dociera bo jak wiadomo tam obowiązują inne zasady mechaniki :). Nadziałem się kiedyś na głowice w której połowa kompresji uciekała przez zawory. Na szczęście test odbył się na stole za pomocą sprężonego powietrza więc odbyło się bez ponownego montazu i demontażu silnika. w chinolach 4t głowica jest najsłabszym ogniwem. Być może ktoś z was przerabiał temat aby zainstalować nowe zawory od paradowskich tylko nie wiem czy takowe produkują. Gniazda zaworowe również powymieniać na normalne. Sprawa z tłokami i cylindrami ma sie podobnie. Zestawy kompletuja ci sami debile z tej samej półki bioracy części, gdzie okazuje się że nówka nie smigany zestaw ma 0.2mm luzu. Jednym słowem HASIOK!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...