Apek_rx_125 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Witam :) Niedawno zakupiłem swój pierwszy motocykl - aprilię rx 125. Znajomy mechanik/handlarz zrobił mi ją tzn. Lepsze lagi, nowe opony i łańcuch, nowy tłok (Meteor selekcja A), tuleje żeliwne, nowe łożyska i takie tam pierdoły. :) Jako jest ona moim pierwszym motocyklem i szukałem czegoś słabszego poprosiłem o zblokowanie. Została w niej maksymalnie zblokowana iglica. Zrobiłem nią 170km w terenie (opony szosowo-terenowe)(często pykłem biegi od 1 do 6) i spaliła mi 18litrów!! Zastanawiam się czy to nie za dużo? Dopływa paliwa jest zmiejszony i bardzo ciężko wkręcić ją na te rezo a ona tyle pali? Wiedziałem że muszę się liczyć z 8-9 ale nie 12 :o . Możliwe jest że jeżdżę na ssaniu? Ona musi tyle palić? Dodam że gaźnik 34 Dellorto :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 a Wytłumacz mi, zmniejszyliście dawke paliwa a co z powietrzem ? silnik nie chodzi na ubogiej mieszance? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apek_rx_125 Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Powietrze chyba normalnie. Nie wiem ja nie robiłem. Typek mówił że jest ok :) mieszanka do rotaxa jest 1:40 jak na dotarciu to leję jakoś 1:38 Motula 2T :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 jaki świeca ma kolor ?? Jak non stop czerwone pole do konca w ciężkim terenie to 10-11 może spalić.... W ogóle to zaraz -jak to maksymalnie zblokowana iglica bo tego nie kapuje :D ?? iglicą nie dławi się silnika , jak mu zmniejszymy dawkę paliwa iglicą to będzie pracował na za ubogiej jak już ktoś chce się bawić w jakieś dławienia to lepiej wsadzić coś pod przepustnicę żeby nie mogła otworzyć się do końca.... Jak nie chce się wkręcić do rezo to raczej ją zalewa , niż ma za mało paliwa i dlatego ci tyle pali -to najbardziej prawdopodobna wersja Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 W ogóle to zaraz -jak to maksymalnie zblokowana iglica bo tego nie kapuje :D ?? iglicą nie dławi się silnika , jak mu zmniejszymy dawkę paliwa iglicą to będzie pracował na za ubogiej jak już ktoś chce się bawić w jakieś dławienia to lepiej wsadzić coś pod przepustnicę żeby nie mogła otworzyć się do końca.... No dokładnie stąd i moje pytanie, i słusznie zauważyłeś że jak mu to tyle pali to raczej zalewa więc ziomek może ci dowalił paliwa zamiast zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apek_rx_125 Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Ten typek mi właśnie ten dopływ paliwa zmiejszył :) zbytnio jej nie odkręcałem bo to moje pierwsze kilometry :> jak jeździli tata z wujkiem przed tą iglicą to wszystko git na koło szła :D a teraz jak na dwójce jej odkręciłem mocniej to było takie dziwne zatrzymanie jakby tzn tłumnik nie pyrkotał przed sekundę podjedę do niego :) teraz jestem na wakacjach i dopiero po będę miał do niej dostęp bo stoi u dziadków a na rezo jej nie wbiłem (chyba) :p bo docieranie :> A myślicie że to specjalnie? Mówił że ją "podniósł na maksa". A jak kranik odkręcony i nie zapalona te leje się to paliwo w ch*j dwie minuty postoi i już nie pali z kopa trzeba z popychu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 To mu to zawoź z powrotem i niech zrobi to tak jak było i zdław sobie go powietrzem bo na ubogiej mieszance ugotujesz motor a jeszcze masz po remoncie to będzie podwójny żal dupy. A co do spalania to albo źle policzyłeś albo twój ziomek osiągną odwrotny cel od zamierzonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 ogólnie stary nie rozumiem-masz słabą psychikę boisz się samego siebie czy jak :D ?? Jeśli jej nie ogarniasz co całkowicie rozumiem bo ja jak kupiłem crm 125 to też po pierwszym zamknięciu obrotomierza , 3 noce sikałem w piżamę z podjary i strachu, to po prostu jej nie kręć powyżej rezo i tyle , ale nie baw się w jakieś wiejskie dławienia dawką paliwa czy powietrza bo teraz prawdopodobnie silnik pracuje na złej mieszance i szybko go wykończysz nawet spokojną jazdą, zamiast dotrzeć..... A jak naprawdę bardzo się boisz to mówie -wyreguluj ją normalnie , a zablokuj sobie rolgaz żeby na przykład nie dało się więcej jak 1/3 przepustnicy otworzyć , będzie miała wtedy kopyto jak żuk w dieslu z toną kartofli na pace i nic sobie nie zrobisz........ Ale nie iglicą..... Na dotarciu też musisz ją kręcić , na krótkich odcinkach i dobrze rozgrzany i dobrze wyregulowany silnik i może nie do końca czerwonego pola ale do 10tys czasem dać by było wskazane Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apek_rx_125 Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Pewnie tak jak mówicie że zalewa :) pogadam z nim i zobaczymy co tam będzie :> dzięki jeszcze może się odezwę ale to po wakacjach :) Ja się nie boję tylko rodzice o mnie... miałem mieć 80 poj max :p Temat do zamknięcia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.