Skocz do zawartości

Ustawienie wałków w CB500


Prodiz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli co teraz zrobić rozebrać znowu i dokręcić jak załatwię dynamometr, czy tak zostawić do następnej rozbiórki? Po rególacji zaworów i po tym moim złożeniu silnik ma mniejsze obroty o ok 100, czego jest to przyczyna, za mocno dokręcone wałki czy po rególacji może się zmienić wysokość pracy silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ustawieniu obroty mogłu się zmienić - czasy otwarcia zaworóz się zmieniły. Momenst dokręcania pokryw wałków to około 8 do 12 NM, więc całkiem mało, możesz dla pewności to sprawdzić, ale założę się, że na oko dokręciłeś raczej za mocno, a nie za słabo, bo nie są to duże siły. Najważniejsze nie robić tego na siłę ! Jak klucz nie chcę "kliknąć' przy 12 a czujesz, że śruba zaczyna płynąć, to sprawdź przy trochę mnejszym momencie. To lepsze niż przekręcenie śruby, która potem nie będzie wcale trzymać.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co teraz zrobić rozebrać znowu i dokręcić jak załatwię dynamometr' date=' czy tak zostawić do następnej rozbiórki? Po rególacji zaworów i po tym moim złożeniu silnik ma mniejsze obroty o ok 100, czego jest to przyczyna, za mocno dokręcone wałki czy po rególacji może się zmienić wysokość pracy silnika?[/quote']

 

Zostawic.

Obroty podniesc sruba reg.obrotow z dolu gaznikow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...