Skocz do zawartości

Yahama fz6 z Warta Fun - ładowanie :/


wondy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zakupiłem w tamtym roku akumulator Warta Fun do motocykla Yamaha fazer fz6.

Do tego mam ładowartkę oxford.

Motocykl wystarczy, że postoi tydzien nie odpalany i bez podłączenia i naładowania nie odpala:/

Przy zgaszonym zapłonie na ładowarce jest 13,3 Volt (ładowanie 0.89 AMPS)

jak przekręce kluczyk to spada do 12,6.

Nawet długie światło nie chce się włączyć, przy próbie zapłonu motocykl tylko "tryka"...

Teraz znów podłączyłem ładowarkę.

Nie jestem mechanikiem, nie znam się na elektryce. Podaję Wam tylko wartości, które odczytałem z łądowarki po podłączeniu do akumulatora.

Nie wiem czy może gdzieś jest zwarcie? Za mało jeżdzę?

Będę wdzęczny za jakieś wskazówki, może od razu podjechać do elektryka? A może po prostu za mało smigam? bo nie mam czasu ostatnio :/

Z góry dzięki, i sorki za takie laickie pytania :)

 



naładował się do 13,6 odłączyłem ładowarkę, zaczął kręcić i znów zdechł, po podłaczeniu ładowarki pokazało 13.0 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jakie ładowanie masz na odpalonym silniku. Przy 13v to powinien odpalać elegancko. Sprawdź aku miernikiem bo może ładowarka pokazuje zawyżone wartości przez to, że ładuje. Jesli ładowanie na odpalonym silniku jest w okolicach 14v to tylko aku do wymiany. Jeśli poniżej to regulator napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zakupiłem w tamtym roku akumulator Warta Fun do motocykla Yamaha fazer fz6.

Do tego mam ładowartkę oxford.

Motocykl wystarczy, że postoi tydzien nie odpalany i bez podłączenia i naładowania nie odpala:/

Przy zgaszonym zapłonie na ładowarce jest 13,3 Volt (ładowanie 0.89 AMPS)

jak przekręce kluczyk to spada do 12,6.

Nawet długie światło nie chce się włączyć, przy próbie zapłonu motocykl tylko "tryka"...

Teraz znów podłączyłem ładowarkę.