Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

:

Witam wszystkich na początku coś o sobie by łatwiej było wybrac to co najbardziej mnie interesuje . Mam 26lat 186cm i 65kg (pisze to ponieważ widziałem na forach ze waga i wzrost odgrywają dużą wage w doborze motocyklu ) posiadam maleńką honde cmx 250 z 1985r jest troszkę za mała dla mnie . Podobaja mi sie cruisery , choppery a i dobrym oldtimerem nie pogardze icon_lol.gif (a co do plastikowych przecinaków to odpada :banghead: )ale do sedna chce za rok na wakacje pojecgac w podróż życia z Holandii do Hiszpanii (cały ten skrawek kontynentu przejechac lazurowe wybrzeże , Portugalię i wiele innych ponad 6tyś km ) i tu powstaje moje pytanie jaki motocykl byłby dobry do tej podróży (jak i po niej jeździc do pracy po miescie) bo chce go zostawic na dłużej (wielgaśne turystki odpadaja ), a i najważniejsze fundusze icon_razz.gif myslę przeznaczyc od 5tys do 10tys euro wiec czekam na ciekawe propozycje poparte doswiadczeniem (bylo by miło icon_lol.gif )

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żywej duszy? A ja ? :sad:



:

Witam wszystkich na początku coś o sobie by łatwiej było wybrac to co najbardziej mnie interesuje . Mam 26lat 186cm i 65kg (pisze to ponieważ widziałem na forach ze waga i wzrost odgrywają dużą wage w doborze motocyklu ) posiadam maleńką honde cmx 250 z 1985r jest troszkę za mała dla mnie . Podobaja mi sie cruisery , choppery a i dobrym oldtimerem nie pogardze icon_lol.gif (a co do plastikowych przecinaków to odpada :banghead: )ale do sedna chce za rok na wakacje pojecgac w podróż życia z Holandii do Hiszpanii (cały ten skrawek kontynentu przejechac lazurowe wybrzeże , Portugalię i wiele innych ponad 6tyś km ) i tu powstaje moje pytanie jaki motocykl byłby dobry do tej podróży (jak i po niej jeździc do pracy po miescie) bo chce go zostawic na dłużej (wielgaśne turystki odpadaja ), a i najważniejsze fundusze icon_razz.gif myslę przeznaczyc od 5tys do 10tys euro wiec czekam na ciekawe propozycje poparte doswiadczeniem (bylo by miło icon_lol.gif )

 

pozdrawiam

 

 

Jesteś wysoki wiec dobrym rozwiązaniem byłoby jakies zacne enduro np Varadero 1000cm

ew coś słabszego Transalp / Afica Twin 750cm

"Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie wspaniale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tu jest pies pogrzebany że zabardzo mi się endurka nie podobaja (przejżałem to co mi wysłałeś) dzieki za rade ale szukam jakiegoś choppera może byc nawet duży ale by był sprawdzony i polecany przez użytkowników bym się czuł pewnie

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tu jest pies pogrzebany że zabardzo mi się endurka nie podobaja (przejżałem to co mi wysłałeś) dzieki za rade ale szukam jakiegoś choppera może byc nawet duży ale by był sprawdzony i polecany przez użytkowników bym się czuł pewnie

 

 

Pozdrawiam

W takim razie sprawdzony przeze mnie to VN 2000 i VTX 1800 To sie po prostu nie chce zepsuć, o ile nie masz pecha :)

"Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie wspaniale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa... zwłaszcza do jazdy po mieście, taki vn2000 jest doskonały - trudno o lepszy wybór :icon_mrgreen:

jsz

Jeździłem 2 mc pozyczonym , w oczekiwaniu aż mój przypłynie. Nie widziałem żadnego problemu, oprócz za krótkich rąk - noras jest wyższy ode mnie, wiec u niego moze nie byc tego problemu. Jazda po mieście to kwestia przyzwyczajenia i myślenia . Oczywiście enduro byłoby lepszym wyjściem, ale ma być duży cruiser.

"Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie wspaniale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem obydwa i naprawde mi się podobają właśnie o to mi chodziło dużo chromowych części , jest na co zawieśc oko :biggrin: wszyscy mi doradzają endurko jakieś ale mnie to nie kręci :dry: dzieki wielkie za porade ale pytanie który moze byc lepszy VN 2000 i VTX 1800 bo naprawde sa one piekne tylko jak z niezawodnością (chociaż jak mam za rok wyjazd to zdąrze odłożyc na nowego więc myśle ze obydwa bedą dobre ) musze tylko zachaczyc o jakiś salon z tymi motocyklami i przejechac sie nimi na jazde próbną , a co powiecie o intruder podobno dobry ale z bateria jest problem

 

 

Dziekuje za posty i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się wahasz co kupić,czy VN 2000,czy też VTX 1800 to moze kup Yamahę XV 1900.Będziesz miał problem z głowy :biggrin:

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tak sobie dziś po bimberku pomyślałem że najlepszy będzie dla niego Yamaha Warior ewentualnieSuzuki VZR 1800 - ma w nich wszystko - osiągi, chrom w jednym - a i motoy mocarnie wielkie. Fajne koło ma VZR z tyłu - laczek 280 robi wrażenie. popatrz sobie na nie.

 

Te które bierze pod uwagę czyli Vn2000 czy Yamaha XV 1900 - maja dziwne koło z przodu - tak jakby po zderzeniu ze ścianą - koło jest prawie pod dupą kierowcy ;-)

Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....?

 

Niech głodni zjedzą bezrobotnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tak sobie dziś po bimberku pomyślałem że najlepszy będzie dla niego Yamaha Warior ewentualnieSuzuki VZR 1800 - ma w nich wszystko - osiągi, chrom w jednym - a i motoy mocarnie wielkie. Fajne koło ma VZR z tyłu - laczek 280 robi wrażenie. popatrz sobie na nie.

 

Te które bierze pod uwagę czyli Vn2000 czy Yamaha XV 1900 - maja dziwne koło z przodu - tak jakby po zderzeniu ze ścianą - koło jest prawie pod dupą kierowcy ;-)

Laczek klawy, ale czy na nasze koleiny wskazany ?

 

Obejrzałem obydwa i naprawde mi się podobają właśnie o to mi chodziło dużo chromowych części , jest na co zawieśc oko :biggrin: wszyscy mi doradzają endurko jakieś ale mnie to nie kręci :dry: dzieki wielkie za porade ale pytanie który moze byc lepszy VN 2000 i VTX 1800 bo naprawde sa one piekne tylko jak z niezawodnością (chociaż jak mam za rok wyjazd to zdąrze odłożyc na nowego więc myśle ze obydwa bedą dobre ) musze tylko zachaczyc o jakiś salon z tymi motocyklami i przejechac sie nimi na jazde próbną , a co powiecie o intruder podobno dobry ale z bateria jest problem

 

 

Dziekuje za posty i Pozdrawiam

No to by ci zabełtać błękit w głowie - luknij na Valkyrie Rune :)

Edytowane przez marekvtx1800n

"Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie wspaniale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 26lat 186cm i 65kg (pisze to ponieważ widziałem na forach ze waga i wzrost odgrywają dużą wage w doborze motocyklu ) posiadam maleńką honde cmx 250 z 1985r jest troszkę za mała dla mnie (...)

 

a propos: jesteś w grubym błędzie. zasadniczo w doborze motocykla rolę odgrywają

- osobiste preferencje, ponieważ do Twoich potrzeb najlepszy byłby średniej klasy naked z półowiewką, typu bandita czy innego fazera - z pewnością armatura nie jest idealnym rozwiązaniem ani do turystyki, ani tym bardziej do jazdy po mieście; nie mówię że się nie da - tylko że można dokonać sensowniejszego wyboru,

- UMIEJĘNOŚCI jazdy, o których w zasadzie mało kto z pytających informuje,

- waga i wzrost grają rolę jedynie w przypadkach ekstremalnych, tzn. bardzo niskich lub wysokich wartości (nawet bardziej ten drugi, bo limit wagi może decydować nie w przypadku współczesnego motocykla, a np. z natury rzeczy słabszego skutera).

 

z punktu widzenia wykorzystania w mieście przez większą część czasu - przyjrzałbym się może mniej ambitnym modelom niż dwulitrowe mastodonty, jak shadow 750, vulcan 800, marauder 800, lub co najwyżej klasy 1100/1300. jako szczególnie istotny parametr wziąłbym pod uwagę w danych technicznych szerokość, która dotyczy wymiaru największego: kierownicy. nadmiernie szeroka nie pomoże ani w mieście, ani w trasie, więc po co przesadzać w imię przerostu ambicji?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu waszych wszystkich wypowiedzi mysle ze wsumie Jaszua ma racje z tymi mniejszymi motocylkami przejechac trase przejade a potem po miescie bedzie idealny by fajnie pojezdzic (zwrotny maly wszedzie sie zmiesci :biggrin: jak moja hondzinka) ale jeszcze nie wyjezdzam bo dopiero za rok wiec pewnie zmienie ze sto razy zdanie ale dziekuje za posty

 

Pozdrawiam i dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu waszych wszystkich wypowiedzi mysle ze wsumie Jaszua ma racje z tymi mniejszymi motocylkami przejechac trase przejade a potem po miescie bedzie idealny by fajnie pojezdzic (zwrotny maly wszedzie sie zmiesci :biggrin: jak moja hondzinka) ale jeszcze nie wyjezdzam bo dopiero za rok wiec pewnie zmienie ze sto razy zdanie ale dziekuje za posty

 

Pozdrawiam i dziekuje

Taka racja jest dobra siedzac przed komputerem. Za chwile bedzie ci brakowało wszystkiego - mocy, przyspieszenia, predkości / przerabiałem to / Shadow 750 zacne moto, miałem 2 szt ,ale zawsze głowę swidrowała wieksza poj, lepszy moment.

1800 i jakos brakuje :wink:

Zbliża się półmetek - czas pomyśleć o goldasie :)

Edytowane przez marekvtx1800n

"Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie wspaniale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam maraudera 800 i w trasie i w mieście spokojnie daje rade,miałem okazje pojezdzic VN 2000 i powiem tak:fajny sprezęcik ale w mieście słaby temat do jazdy w porównaniu do maraudera,jest po prostu za wielki i za mało zwrotny jak dla mnie w porównaniu z nim marude prowadzi sie jak motorynke:)maruda też ma dobry stosunek mocy do masy no i nie jest jakoś strasznie awaryjny



Taka racja jest dobra siedzac przed komputerem. Za chwile bedzie ci brakowało wszystkiego - mocy, przyspieszenia, predkości / przerabiałem to /

Też mi sie tak wydawało przed zakupem Marudy ale tak nie jest mam go od roku polatałem pare tyś kilometrów i sądze że wybór było oki wkoncu to armatura a nie ścig żeby tym zapierdzieleć,a moc do masy ma jak najbardziej oki no i spalanie między 800 a 2000 to tez różnica i to kosmiczna,nie mowie o próbuie przecisnięcia sie w korku na VN 2000 :biggrin: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam maraudera 800 i w trasie i w mieście spokojnie daje rade,miałem okazje pojezdzic VN 2000 i powiem tak:fajny sprezęcik ale w mieście słaby temat do jazdy w porównaniu do maraudera,jest po prostu za wielki i za mało zwrotny jak dla mnie w porównaniu z nim marude prowadzi sie jak motorynke:)maruda też ma dobry stosunek mocy do masy no i nie jest jakoś strasznie awaryjny

 

Też mi sie tak wydawało przed zakupem Marudy ale tak nie jest mam go od roku polatałem pare tyś kilometrów i sądze że wybór było oki wkoncu to armatura a nie ścig żeby tym zapierdzieleć,a moc do masy ma jak najbardziej oki no i spalanie między 800 a 2000 to tez różnica i to kosmiczna,nie mowie o próbuie przecisnięcia sie w korku na VN 2000 :biggrin: :biggrin:

Spoko, nie mam nic przeciwko 750/800 Mówie tylko o swoich odczuciach. Czasami jeżdzę w grupie i jak chłopaki przycisną , to lipa była w 750 / kupa huku / No i plecak + 2 szafy i AGD też swoje robiły.

Można zaczac od 750 przynajmniej wiecej zabawy będzie przy zmianie .Startując od 2000 pole popisu zawęża się.

Edytowane przez marekvtx1800n

"Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie wspaniale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...