abuk Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Jestem początkującym motocyklistą, nie mam maszyny, ale chciałbym sobie kupić jakiś skuterek dobry do jazdy po mieście, pomożecie mi z wyborem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 No dobra ale podaj podstawowe kryterium: ILE MASZ KASY? :mrgreen: p.s polecam www.skutery.net Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abuk Opublikowano 30 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Ok 5500 nie więcej, jestem bardziej za używanymi, marka nie wchodzi w rachube, byle żeby skuterek był do dostania w WLKP. :namoto: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Poczytaj opinie na www.skutery.netjak już bedziesz miał kilku faworytów to http://moto.allegro.pl/showcat.php?id=8663 I za jakis czas szczęśliwie śmigasz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 hmmmmmmm... ja tam sie specjalnie nie znam na skuterach ale za 5500 to masz dosyć szeroki wybór. Na allegro sprzedają interesującego ZIPka: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=28556975Troche starszy Runnerek: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=28633476Kolejny Runner, bardzo interesująca oferta: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=28864741 Ale tak jak wspomniałem - ja się na skuterach nie znam więc czekaj na opinie fachowców ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abuk Opublikowano 30 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Dzienki bardzo !!! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...