robertt27 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam. Mam problem z hondą cb 250 z 1994 roku, która po czyszczeniu gaźnika (bo motor chodził tylko na ssaniu) i wycięciu kawałka rurki łączącej oba tłumiki pod silnikiem ( bo była dziurawa) motor pali na dotyk lecz tylko na jeden cylinder i po kilku krotnym dodaniu gazu moto gaśnie i nie chce odpalić. Świece czarne i suche . Nie wiem czy to wina wycięcia tego kawałka rurki czy wina gaźnika . Dodam jeszcze że świece i fajki nowe , cewki przekładałem z lewego cylindra na prawy i nadal nie chodzi na ten sam cylinder. Tydzień temu chciałem spróbować przejechać się i kolejny problem nie ma sprzęgła . Dzwignia sprzęgła wciska się z takim samym oporem lecz sprzęgła nie ma, poprzedni właściciel mówił że sprzęgło jest nowe może coś się odkręciło ? Za pomoc z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 To nie rurka . Jeśli się da , przełóż działający gaźnik na niedziałający cylinder , a jeśli jest tylko jeden gaźnik to sprawdź luzy zaworowe a potem zmierz sprężanie . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Gażnik jest jeden , a co do luzów zaworowych to jakie mają być ? to bym jutro sprawdził . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 0.12 ssące0.16 wydech miałem podobny problem, zalewało mi prawy gar i ciężko zapalał, zmieniłem świece na denso i jak ręką odjął, 2,5tys km już nawinięte bez niespodzianek Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 trzymaj sie luzów bo honda nie lubi odchyłki nawet małej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) U mnie pali od szczała na jeden gar tylko po dodaniu gazu gaśnie i świece są suche ,więc myśle że to nie świece tylko chyba luzy zaworowe ,ale gdy zdejmę fajke z cylindra na który nie pali i położę ją obok świecy wtedy iskra przeskakuje z fajki na świece i motor zaczyna łapać na drugi cylinder ale tak w 50 % i to jest dziwne. A cha kolego enduromaster te luzy które podałeś to na ciepły czy zimny silniku ustawiać ? Edytowane 13 Czerwca 2014 przez robertt27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Zawsze są mierzone na zimnym Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Nie mam takiego dokładnego szczelinomierza ale ustawiłem tym co mam i honda załapała na drugi cylinder . Został jeszcze problem ze sprzęgłem , dodam że odłączałem te dwa kabelki wychodzące z rączki sprzęgła ( nie wiem po co one są ) i od tamtej pory nie ma sprzęgła . Morze to przypadek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Edytowane 6 Września 2015 przez robertt27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.