Wicher Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Witam :mrgreen: 1. Jeżeli znajomy szuka czegoś bez owiewek i w bardziej klasycznym stylu to N, jednak pamiętaj,że powyzej 130 na N-ce łeb urywa :mrgreen: Jeżeli znajomy chce podróżować nieco szybciej,to polecam wersję S + tyrystyczna,wyższa szyba np MRA.Wtedy,można nieco się odprężyć,ale zbytniego szału też nie ma :mrgreen: 2.Jaki to motor? Motor ma dobry,ale motocykl to jest świetny i równie świetnie się sprawuje :mrgreen: 3. Bandit 600, a 1200 to zupełnie inna bajka choćby ze względu na silnik :mrgreen: Pozdrawiam ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 poszukaj w archiwum :!: miesiac temu virus nawet sie o b12 pytal :!: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekR1 Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Bez zastanowienia - tylko 1200N. Wersja bez owiewki jest fenomenalna !Kumple mieli 3 bandziory i każdy z nich najlepiej na świecie latał na kole.A jeżeli chodzi o ochronę przed wiatrem to jak w każdym golasie - powyżej 140 km/h zaczyna się walka. Chociaż koleś latał i 180 km/h i nie narzekał.Zapytaj Craiga Jonesa - on miał B12 i robił takie numery że pała wymięka.Największą wadą bandytów, jest to że dużo piją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 31 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Bez zastanowienia - tylko 1200N. Wersja bez owiewki jest fenomenalna ! Ja tam nie wiem czy wersja N jest fenomenalna,ale jak komuś podobają się nakedy,to z pewnością wybierze tą wersję(np.Ja) :mrgreen: Jak ktoś jest praktyczny to wybierze wersję S(też np.Ja) :mrgreen: Kumple mieli 3 bandziory i każdy z nich najlepiej na świecie latał na kole. Hmm nie każdy kupuje Bandziora czy jakikolwiek inny motocykl tylko do latania na kole,ale jak się zdarzy, to zapewne sam miód :mrgreen: Zapytaj Craiga Jonesa - on miał B12 i robił takie numery że pała wymięka. Hmm Craig Jones chyba nijak ma się do zwykego śmiertelnika. Craig Jones moze swego Bandziora nawet zrzucić z przepaści i na następny pokaz ma już nowego,a zwykły zjadacz chleba znowu zbiera 5 lat na kolejne moto :mrgreen: Największą wadą bandytów, jest to że dużo piją... Jak moją Diversiną przypałerowałem to tez dużo piła........he he he he ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekR1 Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 na kole Bandyta jest najlepszy.Przy 4000 obr/min ma największy moment.W trasie przy prędkości 120-160 km/h palił kumplowi 8 l/100 km, a przy jeździe na kole i innych wygłupach 12-15 l/100km.Jednak to bardzo wygodne moto, super elastyczny silnik i fajna stylistyka.Jeżeli chodzi o Jonesa, to kiedy miał B12 (w latach 96-98), to nie miał jeszcze obcji ze sponsorem od producenta. Ale miał jeszcze TL 1000S, tak więc nie mógł narzekać ;-))Acha, koleś jeżdżący Bandytą śmigał na kole nawet w czasie deszczu...:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Acha, koleś jeżdżący Bandytą śmigał na kole nawet w czasie deszczu...:-)zapomniales ze i na przednim gixxera w czasie deszczu stawialpozatym mi b12 nigdy ponizej 10 litrow niezszedl ,no i to badziewne sprzeglo ;) :P ;) :P ;) ;) ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Bo trzeba troszke pieniazkow zainwestowac ( w sprzeglo ) i troszke umiejetnosci ( w gazniki / wydech / ssanie ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Adam w olejoki mozna inwestowac w nieskonczonosc ,a mowa tu o seryjnym b12 :!: wiadomo ze sprzeglo ostalo zmienione( musi serwis na czyms zarobic) w tym modelu jak i rozwiert o 1 mm i tak z gixera1100 zrobil sie bandit1200 Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 No ale jezeli ktos kupuje standartowego Bandita i ogolnie jest zadowolony, ale przeszkadza mu sprzeglo, kiepski amor tylny i spalanie to warto zainwestowac w ulepszenie tych podzespolow kilkaset $, zamiast kupowac cos innego za kilka tys $, co tez bedzie mialo swoje wady i zalety dla jakiegos konkretnego wlasciciela.Wychodzac z tego zalozenia nie kupilem nigdy drogiego, nowego moto tylko zajmowalem sie ulepszaniem mego GSa, tak aby jak najbardziej mi pasowal i w tej chwili jestem juz dosc bliski idealu ;)))Poza tym dla mnie to o wiele wiecej fanu niz po prostu pojsc do sklepu i wydac pieniadze - kazdy potrafi to zrobic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Poza tym dla mnie to o wiele wiecej fanu niz po prostu pojsc do sklepu i wydac pieniadze - kazdy potrafi to zrobic. Adam M. na pewno to wielka frajada, ale trzeba się znać na mechanice. Kupowanie moto i ulepszanie go w warsztacie u kogoś to większe koszty i "fan" też maleje... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 No ale jezeli ktos kupuje standartowego Bandita i ogolnie jest zadowolony, ale przeszkadza mu sprzeglo, kiepski amor tylny i spalanie to warto zainwestowac w ulepszenie tych podzespolow kilkaset $, zamiast kupowac cos innego za kilka tys $, co tez bedzie mialo swoje wady i zalety dla jakiegos konkretnego wlasciciela.Wychodzac z tego zalozenia nie kupilem nigdy drogiego, nowego moto tylko zajmowalem sie ulepszaniem mego GSa, tak aby jak najbardziej mi pasowal i w tej chwili jestem juz dosc bliski idealu ;))). Adam M.no wlasnie idea ciekawa ,ale przerobienie bandita do ideau to koszt 954 bez owiewek ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Skadze, podwozie GSXR 750 85 - 88 kupujesz w Stanach ponizej $1000, to samo silnik Bandita 1.2, przod upside down ponizej 500 razem z kolem i hamulcami, tylne kolo 17``za stowe, to samo jakis pozniejszy wahacz z GSXR, skladasz wszystko w kupe i juz masz dosc niesamowite moto ( hint: wspolczynnik mocy do masy pamietajac ze rama od tego GSXR wazyla 18 kg, a silnik Bandita mozesz bardzo latwo wyciagnac do 150KM ). A potem jak sie chcesz bawic dalej to niestety kosztuje to wiecej, ale pamietaj ze juz ta skladanka jest szybsza niz 90% jezdzacych motocykli. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Adam ale weź pod uwagę, że większość z użytkowników naszego 4um nie mieszka w stanach i niestety może tylko pomarzyć o cenach o jakich mówisz. gdtybym mieszkał i pracował w USA już dawno ujeżdżałbym VTRkę lub co najmniej Bladego ;) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Cos mi sie obilo o uszy ze Szramer sie tam wybiera, czy moze juz jest - dlatego podalem przyklad cen z amerykanskiego EBay, taki sam motocykl mozesz zlozyc kupujac podzespoly z niemieckiego EBay.de.Poza tym Szramer myslal o zbudowaniu czegos takiego i kiedys juz ze mna na ten temat rozmawial. Tak jak pisalem wyzej, latwiej tu kupic nowego sporta i juz, ale to srednia frajda jak wszyscy jezdza takimi samymi :buttrock:)) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Cos mi sie obilo o uszy ze Szramer sie tam wybiera' date=' czy moze juz jest - Adam M.[/quote']jestem tam juz i ebay ebayem a zycie zyciem dzi pojezdzilem po sklepach z czesciami i od zaraz upsa z polkami i oskami zamkiem i reszta dupereli be kola mam za 400$ + hayence& vayenc za 350$(kompletny wydech) wiec to juz niezly tunning b12+ dsze i kn i b12 jest nie do poznania ,ale to usa , w europie 500 euro zaupsa palcisz nie wiem ile trzeba % dodac do wydechu w europie.... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.